Vyučovací předměty okem studentů III.

V této sérii článků se budu zabývat, jak už napovídá samotný název, vyučovacími předměty z pohledu studentů. V každém článku se zaměříme na tři předměty. První pohled bude vždy od studenta, který na předmět nechodí/nechodil a druhý naopak od studenta, který na předmět zrovna chodí či ho již absolvoval.

Ve třetím díle se podíváme na tyto vyučovací předměty: Bílá magie, Barvokouzlení a Ministerská přípravka.

***

Bílá magie

Nimrandir Elénére

nimrandir-elenere.gif

Annie Sami Criss: Mno tak zrovna o Bílé magii toho vím pomálu. Předmět učí pan ředitel, údajně je to jeden z nejtěžších předmětů na škole, který málokdo úspěšně dokončí. O obsahu předmětu toho nevím moc, nicméně ti, kteří se jej studovat rozhodli, byli hodinami nadšeni, ale jak jsem již zmínila, je prý velice náročný. Bílou magii mám především za opak černé magie, tedy něco nezávadného a "eticky správného". Tipla bych například vhodné užívání magie za vznešeným cílem, vážně nevím, nechci plácat nesmysly. *zasměje se*

Queti Sylie: Bílá magie je předmět úvahový, vhodný spíš pro starší studenty se základní představou o existenci filozofie nebo různých náboženství. Pamatuji si, že jsme tam několikrát vykládali nějaké příběhy a podobně.
Byl to jeden z předmětů, kde je opravdu potřeba číst výklady, přečíst si zadání úkolu aspoň o den dřív, než ho jdete psát a mít trochu čas.
Doporučila bych ho tedy spíš těm, kdo si pečlivě vybírají dva-tři předměty, kterým se budou věnovat, než hrotičům rozhodujícím se podle poměru čas/počet bodů.

*

Barvokouzlení

Filius Orionis

filius-orionis.gif

pasekus totalus: Můj osobní názor na Barvokouzlení je následující: Je to určitě zábavný předmět, do kterého bych se chtěl rád dalším rokem připojit. Učí se tam vytvářet obrazce do vzduchu, případně do nich i později vložit nějaké předměty. Úkoly jsou spíše z praktičtější části kreslení.

Nena Campbell: Barvokouzlení je super předmět, pan Filius dělá jasné a ne příliš dlouhé výklady. Je to předmět, ve kterém jde o dělání obrázků. Učíme se tedy pomocí hůlky barvit plátno, dělat čáry, kruhy, zvětšovat je a zmenšovat, přemísťovat a měnit :) Učíme se tedy vlastně jen formule (Ano, potřebujete k tomu nějaký grafický editor, já osobně používám Photo Filtr). Co se úkolů týče, je to stejný princip. Ani jeden úkol není psací, všechny spočívají v tom, abychom si procvičili to, co se bere v hodině-nakreslili obrázek, kde je několik obrazců a následně je rozmazali a přemístili apod. I závěrečná esej je jen jeden obrázek. Jediné, co se v tomto předmětu píše, je vždy seznam použitých kouzel. Nemůžete tedy jen něco bezhlavě načmárat a odevzdat, musíte vědět, jak na to *usměje se*

*

Ministerská přípravka

Ladard Papulka

Helča Morganová: Řekla bych, že se zde učí uchazeči, jak se stát ministrem či ministryní kouzel - učí se, co všechno taková funkce obnáší a tak podobně.

Nebelbrach Mechacha: Ministerská přípravka je určena pro studenty, kteří plánují dospělou kariéru na ministerstvu kouzel. Učíme se tam vše, co musí znát správný úředník, hlavně: "Pečlivě se vyptej, promysli, dojdi si na oběd a po spánku a zralé úvaze zamítni!" Strašně nerad bych zveřejňoval další podrobnosti, neboť neúředníkům po nich nic není. Kdokoli se o tento předmět zajímá, doporučuji mu konzultaci u Ladarda Papulky nebo sira Humphreyho.Pokud neumíte věšet bulíky na nos, vůbec o tomto předmětu neuvažujte.

***

Doufám, že se vám dnešní díl líbil a třeba vás i popohnal k tomu, že si některý z předmětů v příštím školním roce zapíšete a nebo naopak jste přišli na to, že vaše představa o předmětu nebyla vůbec správná, a tak se mu radši obloukem vyhnete a ušetříte tím tak čas sobě i profesorovi.

A protože se blíží konec školního roku, přeji vám hodně štěstí u zkoušek a závěrečných prací. Učení zdar!




Zalíbil se ti článek? Vyjádři svůj názor v komentářích, to je totiž to, co autor článku ocení nejvíce! přidat komentář


Tiráž Autor: Annie Reprobate
Vydáno: 1/2013

Komentáře
+kývá hlavou a dělá si poznámky u jednotlivých předmětů+ Super, super...+mumlá si+
Lilien | 26. 01. 2013
1714093208