Seriál: Jiné projekty, část prvá www.super-bradavice.com, DODATEK

Slibované pokračování příběhu na www.super-bradavice.com. Drzost nezná meze! Čtěte dále.

Omlouvám se za toto rozkouskování, nicméně při psaní předchozího dílu jsem nebyla v kontaktu s jistým žlutým studentem, kterému bych zde chtěla poděkovat. Jeho jméno však zveřejňovat nebudu, protože i on by mohl být ignorován a přehlížen stejně jako já. Samozřejmě, hrozně mne to mrzí a celé noci kvůli tomu nespím.

Též omluva byla zaslána až po zveřejnění článku, jak jste někteří z vás možná zjistili v komentářích u prvního dílu seriálu.

První díl tohoto seriálu vyburcoval vedení kritizované školy k činu. Byl nám zaslán pergamen, ve kterém se vedení super-bradavic bilo do prsou, na hlavu si házeli prach a lítostí skučeli jak zbití psi. Několik hlasů volalo po zveřejnění tohoto dopisu. Chvíli jsem se statečně bránila, nicméně jsem také jenom člověk a vnějšímu nátlaku jsem podlehla.

***

Vážené vedení školy,
jsem ředitelem školy na www.super-bradavice.com a nedávno mi přišel dopis od jedné slečny, nejspíš členky Hogwarts.
V dopisu stála označení podobná typu ,,zloději" apod. To bylo důsledkem nějakého kopírování části oblečení z Vašeho projektu. Bohužel mne ta situace natolik zaskočila, že jsem byl nucen jí trochu začít řešit, neboť v té době jsem neměl ani ponětí o nějakém kopírování. Proto jsem nebyl schopen sepsat okamžité vyjádření.
Struktura našeho projektu je v rámci týmové práce, bohužel jsem od jedné členky našeho týmu dostával špatné návrhy grafického zpracování různých částí oblečení. Tyto návrhy jsem pokládal za pracované pro nás a vytvořené v grafickém programu. Bohužel jsem dostal přiznání, že se v několika situacích jednalo o přímé kopie, buď to celé kopie a nebo z části upravené.

Pro oblečení používáme hlavně materiály z elouai, opravdu jsem neměl ani ponětí o tom, že došlo k pochybení a porušení autorských práv.

Vzhledem k tomu, že struktura školy nesouvisí jen s oblečením jsem neměl čas a možnosti případného ověření - bylo to na základě určité lehkomyslnosti a důvěry v členech mého týmu. Bohužel tato chyba trvalo pošpinila náš projekt, ve kterém jsme vynaložili značné úsilí pro jeho tvorbu.

Chtěl bych se tímto omluvit za všechny kopie oblečení, které byly zpracovány členy Vašeho projektu. Vše bude nejpozději do 10 dnů staženo.

Celá tato věc nás přinutila zamyslet se trochu nad úrovní naší školy, protože všichni jsme tak trochu smíření spíše s propojením členů v určité pospolitosti a nekonečném poutu přátelství. Právě proto nám více záleželo na lidech než na profesionální úrovni, což ukázal jeden článek z nějakého blogu studentky, která mne na to upozornila.

Děkuji.
Severus Snape, super-bradavice.com

***

Ano, zloději opravdu jsou a trvám na tom. Kromě toho, že jsem je takto označila až ve druhém dopise, když na první mi nebyl schopen nikdo odpovědět (že, Snape), tak jsem si sehnala další důkazy. Propojení na naši školu musí být opravdu velmi úzké (tedy za předpokladu, že pan Filius Orionis nenosí dámské spodní prádlo a nevydává se rád za pubertální dívku). Ptáte se, proč zde narážím na pana profesora, který s tímto projektem nemá absolutně co dočinění? Mýlíte se! Jeho soutěž byla celá zkopírována a využita pro účely tohoto pochybného projektu. Nevěříte? Zde jsou důkazy.

***

***

Nicméně tuto smůlu neměl jen pan Orionis. I profesorka Janel Weil se někomu musí hodně líbit.

***

***

Zde je poslední – soutěž madam Mintaky Orionis.

***

***

Otázkou ovšem zůstává, zda s tím má co dočinění samotný ředitel, který by měl být nejen zřizovatelem, ale i hlavním programátorem.

S největší pravděpodobností jsem byla označena za živel velmi nekalý a nepotřebný, proto mne ze své "super" školy vyhodili.

Mají podobné vysvědčení, sbírání fazolek, laboratoř a hájenku (Hagridovu boudu) jako e-bradavice. Je to pouze další náhoda v řadě? Opět o tom nemá ředitel ani tušení? No, ono je to těžké. Když nemáte sami dostatek představivosti, musíte se inspirovat jinde.

***

Toto je právě Hagridova bouda na e-bradavicích.

Hájenka na super-bradavicích

***

Myslím si, že téma super-bradavice.com jsem opravdu vyčerpala. Ten "přátelský" kolektiv je tvořen samými pubertálními dětmi, které nejsou schopny vymyslet něco svého, tak opisují snad ode všech. Přejme jim tedy hodně štěstí. Ať je zase nikdo pěkně dlouho nenachytá.




Zalíbil se ti článek? Vyjádři svůj názor v komentářích, to je totiž to, co autor článku ocení nejvíce! přidat komentář


Tiráž Autor: Elanius Aine Neil
Vydáno: 17. 9. 2010

Komentáře
Sire, to "my" bylo myšleno jako Hogwarts - celek. Jen špatně podáno. Pardon
Hugh | 26. 06. 2011
Myslím, že všichni máme moc horkou hlavu a bereme si věci, které bychom si tak brát nemuseli. Mohli bychom mírnit své reakce a nechytat se zbytečně za slova. Nezdá se mi, že by to někam vedlo.
Ansí | 26. 06. 2011
trochu mě zaráží rod, kterym to píšeš, Hughu. "my bychom si nedovolili"? "čti nás dál"? To jsi mimo, ty s Corvinem v tomto směru fakt nemaš žádné spojení.

A ty slečně dole - rok stary članek a furt to budí emoce... Krom toho - nikdo nikoho neuraži, pouze jsme pojmenovali fakta.
John | 26. 06. 2011
Milá Emmilio,

myslím si, že není důvod hned se hněvat, proč si kazíš den? Dlouho jsem přemýšlel o odpovědi na Tvou reakci.

Znova a znova jsem si přečetl tento článek, ve kterém se marně snažím najít to, co se tě dotklo. Chápu to, že každý se snaží bránit a obhajovat svou školu. Na to máme všichni právo. Ale v článku nevidím jedinou věc, z vyjmenovaných v Tvém komentáři. Co Tě trápí více? Reálný bulvár, to, o čem píší, nebo Corvinus, který hledá témata pro nová čísla? Víš, člověk který tvoří něco v programu a zabere mu to čas, nic z toho nemá, tak dotyčného to potom zamrzí, když vidí svá díla roznášet po celém internetu. A tento článek bylo z naší strany obrana. Rozhodně bychom si nedovolili vás urážet. Už jen proto že spousty našich studentů navštěvují i SB. Takže tak. Usměj se, mávni rukou a čti nás dál a bav se :)
Hugh | 26. 06. 2011
Máte takovou strašnou potřebu urážet a zesměšňovat ostatní projekty? To nás musíte potopit, aby se Vám zvýšilo ego? Jestli ano, jste pěkně ubozí..
Emmilia Le Strange | 25. 06. 2011
Ano, vím, že jsem s touto soutěží pochybila, ale již proběhla veřejná omluva.
¨Lili Anne de Ciey-Hall | 27. 04. 2011
Souhlasím s komentářem viz pode mnou
Lori Kvákalová | 01. 02. 2011
Podle mě je toto jen hloupá závist. Pan ředitel super-bradavic se snažil, aby tento projekt vůbec vznikl. Tráví zde několik hodin. Není to jeho chyba. Jde o kolektivní práci. Jelikož věci v tomto článku napsané v super-bradavicích nejsou, nevidím důvod tomuto pochybnému zdroji věřit. Nemyslím si, že by tak skvělý ředitel něco kopíroval. Hezky se Vám v tomto dopisu vyjádřil a já nevidím důvod to dál rozebírat. A upřímně, urážet tak i uživatele do pubertálních dětí!
nevidím důvod, proč to sem psát ... | 15. 01. 2011
A anonymu vykat nebudu :-)
EAN | 27. 09. 2010
A nevšimla jsem si, že by bylo cokoliv zkopírované, takže o věrohodnosti tohoto "zdroje" mám dost velké pochyby.
EAN | 27. 09. 2010
Článek je téměř dokončen, nezlob se na mne, anonyme, ale pokud nemáš ani odvahu se podepsat, o žádné materiály tebou dodané opravdu nestojím. Nicméně já na EB přístup získala. Bylo to sice jenom na jeden den, ale materiálů mám dost.
EAN | 27. 09. 2010
Mohu se zeptat kdy výjde článek o E - BRADAVICÍCH? Ráda bych si přečetla, jak kopírují školu Hog.czechzone, mají dokonce i některé stejné hry. Pokud chcete, ráda zašlu materiály. Nashle.
Cd anonym | 26. 09. 2010
Milá Elanius, mohu se zeptat kdy napíšete článek o E-Bradavicích? Ráda bych si přečetla i drby, jak prožívá deprese a kopíruje ostatní školy. Škola má dokonce některé hry tak jako škola Vaše. Pokud máte zájem, zašlu vám anonymně materiály z dané školy, nashledanou.
DC ANONYM | 26. 09. 2010
ELO, proč se nám to svěřuješ se svými střevními problémy? Na nesmysly nemám mlýnek, ačkoliv bych si ho přála, číst evidentně umím, jinak bychom tu spolu nekomunikovaly a ,,lízt" sem budu, protože je to i můj oblíbený kolejní časopis.
pá :o)
P.S.: to srdíčko mě těší, takhle mi už dlouho nikdo neřekl :o)
Therka | 20. 09. 2010
Fakt hustý. :D Přijde mi to, jak slepice na dvorku, které se klovou kvůli kupce hnoje. Pardon za ten příměr. Už se tu vyžaduje vykání (ke kterému je podle mě jaksi nutná jistá úcta ne jen dosáhnutí určité věkové hranice), hádá se tu, někdo je zmaten, jinému se chce zvracet... Člověk by neřekl, co můžou dva články způsobit za haló. :D Ale pozor na to, lidičky, dva se hádají, třetí se směje. Já bych byla hlavně velmi ráda, kdyby byli lidé, kteří do super-bradavice.com z Hogu kopírovali soutěže nějakým způsobem potrestáni... Ono je sice hezké někoho obviňovat z krádeže, bylo by ale také dobré ho potrestat. A narozdíl od Hogu (pár dní jsem nebyla, takže nevím) se tak na zmíněné škole (podle jejich vyjádření)stalo, alespoň co se oblečení týká.
Bilkis | 20. 09. 2010
Therka, srdíčko, co to meleš za nesmysly, číst neumíš, nelez už sem, protože mi je z tebe akorát na zvracení!
ELA | 20. 09. 2010
Hmm je obecná slušnost druhému v diskuzi vykat.
Trošku se vytrácí slušnost a je to škoda. I když si o dotyčném myslím už cokoliv
Teo | 19. 09. 2010
Upřímně, přečíst všechny komentáře dalo zabrat, ale mám to! :D Krásný souboj tří škol, no spíš, jedné okopírované od dvou dalších - pukala jsem smíchy :D A vážně mě těší, že se z tohodle kolejního plátku stalo tak významné mezidruhové čtivo! :o)
Therka | 19. 09. 2010
No, ja myslím, že by sme tu nemuseli pretriasať drby o E-Bradavicích. Počkajte si na článok a potom môžete komentovať k nemu ;-)

Letitia te Tiba | 19. 09. 2010
do nich , do nich :D pardon nechla jsem s eunést, jinak skvělý článek Elánko :)
sandrine | 19. 09. 2010
Normálně, tyhle komentáře mě fascinovali natolik, že jsem kvůli tomu dokonce přestala sledovat Davis Cup a to je co říct 8-)
Elerin | 19. 09. 2010
Mohu poprosit, abyste si interní záležitosti řešili jinde, než v kolejním časopise cizí školy? Přeci jen, toto periodikum je priritně určeno hogwarts.czechzone.net a upřímně, pochybuji, že tolik prožíváme změnu vašeho řídícího, bez urážky;))
Silvinka | 19. 09. 2010
no samozřejmě to bude Kain.. kdo jinej by tam měl jít?
Sykab | 19. 09. 2010
Tak vidíš, jsem jen zvědavej koho zvolí za ředitele nebo ředitelku.
Anonym | 19. 09. 2010
V tomhle s tebou musím bohužel souhlasit.. už sem se taky nad tím kolikrát rozčiloval, proč to nenechá dělat víc lidí, když na eb je pár dalších schopnch programátorů..
Sykab | 19. 09. 2010
Divil by ses, ale E-B znám už ještě za dob Gobieho. To je sice pravda, že udělala vše, ale je na čase aby se o to postaral zase někdo jiný. Navíc, Fiona kdyby už dávno byla co k čemu vyhledá si dost programátorů aby toho bylo víc. E-Bradavice můžuou mít více, bohužel Fiona to chce dělat sama. A pak to tak vypadá.
Anonym | 19. 09. 2010
jenže ty vůbec nic nevíš, když tohle říkáš, protože to Fiona zavedla aspon nějaký řád, předtim tam byl chaos! a všechno nový tam udělala jen ona!
Sykab | 19. 09. 2010
Abych věděl co se děje nepotřebuju být v ředitelně, když vše jde vidět na pouhé očko. Fiona měla navíc odejít už dávno, EB potřebují trochu provětrat.
Anonym | 19. 09. 2010
Na to abych věděl co se děje, nepotřebuju být v ředitelně. Když všechno jde vidět na pouhé očko.
Anonym | 19. 09. 2010
By mě zajímalo kdo je Anonym.. a navíc anonym o tom vůbec nic neví, neví co se děje v ředitelně a kvůli čemu to je.. takže doporučuju aby mlčel
Sykab | 19. 09. 2010
tak to aby si Elanius se člankem pospišila, aby jste to dřív nezavřeli ;D
John | 19. 09. 2010
E-Bradavice zřejmě končí, ředitelka Fiona už má tlak, nejdříve měla funkci admin a už učitel, kariéru ředitelky končí. Se nedivím, bojí se. Doporučoal bych abyste o E-b a ní napsali :D
Anonym | 19. 09. 2010
E-Bradavice zřejmě končí, ředitelka Fiona už má tlak, nejdříve měla funkci admin a už učitel, kariéru ředitelky končí. Se nedivím, bojí se. Doporučoal bych abyste o E-b a ní napsali :D
Anonym | 19. 09. 2010
Netušila jsem, že se dá u CD tak dobře pobavit ... jen houšť a větší kapky :D
Silvinka | 18. 09. 2010
Řeknu to asi takto, čekala jsem všechno, ale ne tohle :-D


EAN | 18. 09. 2010
to Naomi: heh a kdo mi zakázal Ti tykat? Já si můžu dělat co chci :) takže Ti klidně budu tykat jak se mi zachce! :)

+nestačí číst ty komentáře, protože jsou to fakt perly, hlavně od těch né zrovna inteligentních lidí ze SB+
Sykab | 18. 09. 2010
+přečetla všechny komentáře a vážně začíná uvažovat, že začne CD číst pravidelně+ ano, prosím, víc takových článků! :D :D :D XDDDDDDD!!!
Jessamine | 18. 09. 2010
+chystá truhly pre umretých :D+
Lucy | 18. 09. 2010
+umřela na druhou a myslí na lamy+
Katelyn | 18. 09. 2010
+umřela+
Linn | 18. 09. 2010
Takže nashle a doufám že už nebudou problémy
Jana | 18. 09. 2010
Nápodobně madam Niam :D
Jana | 18. 09. 2010
Já se z toho snad poveverkuju smíchy :D Já tu kolekci vážně nedodělám, jestli to u potrvá ještě chvíli déle :D
Niam | 18. 09. 2010
Problém je ten že jestli to je tak jak říkáte kradla Noami a já se pokusím zařídit aby se to už neopakovalo
Jana | 18. 09. 2010
jak říkám tohle byl můj první výtvor nemyslete si že takové oblečení dělám do teď
Jana | 18. 09. 2010
Tak já nevím, je problém ve falešném obvinění (našem vás), falešném obvinění číslo dva (vašem vás) nebo jak níže opakovaně zmiňovala slečna Naomi problém neexistuje, protože krádež a porušování autorských práv není protizákonné?:D
Isabella | 18. 09. 2010
Dobře jestli má něco Noami od vás tak si s ní promluvím
Jana | 18. 09. 2010
Já bych se nerad někoho dotknul..ale podud jde zrovna o madam Niam, dost těžko by jsme mohli říct o šatech kreslených skutečně někým jiným, že by jí byli ukradeny..přece jen úroveň jejích návrhů je trochu jinde. Trochu víc jinde :D
James | 18. 09. 2010
No to si vyřiďte doma, my vás z tohohle neobviňujeme...sama jste řekla že vás na to upozornili u vás ne?
Niam | 18. 09. 2010
kryjte se, kdo může.. ale ne, nebudu zlá:D
Linn | 18. 09. 2010
to se spolehněte
Jana | 18. 09. 2010
No..tím pádem prožijí super-bradavice úplnou apokalypsu...
Katelyn | 18. 09. 2010
fajn od tet budu dělat takové extravagance o kterých nebudete v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ moci říct že jsem kradla
Jana | 18. 09. 2010
a cely muj krasny vzkaz pro Miriam je někde dole a ani mi na něj neodpovi :D
John | 18. 09. 2010
tak to jsem ráda
Jana | 18. 09. 2010
No a jsme tam, kde jsme byli před hodinou :D
Madi | 18. 09. 2010
oh.. my.. llama
Linn | 18. 09. 2010
a to je škoda protože by jste mě přesvědčili
Jana | 18. 09. 2010
Albert Einstein: "Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist."
Katelyn | 18. 09. 2010
Jano, no, tak to je potom chyba toho, kdo vas peskoval, ne naše :)
o těch žlutých šatech nikdo neřekl ani křivé slovo:)
John | 18. 09. 2010
Mno, o těchto šatech tady rozhodně nikdo nic neříkal, opravud mi z vás rozum stojí ;)
Madi | 18. 09. 2010
divili by ste se ale myslím že to bylo právě při těchto člověku zůstává rozum stát viďte :D
Jana | 18. 09. 2010
no, to nesouhlasim, protože ja fakt nemam čas prolejzat superbradavice (nejsem tam ani registrovany) a hledat, co někdo někde sebral :D
John | 18. 09. 2010
Bože bože :D:D
Člověk by řekl, že lidská blbost je nějak limitovaná... a ona fakt není :D
Nash | 18. 09. 2010
mám nápad ukončím to ale vy jelikož teď znáte můj e-mail mi prosím zašlete každé zkopírované oblečení a já se postarám aby jestli bude zkopírované bylo odstraněno a jestli ne.. souhlasíte?
Jana | 18. 09. 2010
já nevím, mě s ezdá že šlo o šaty Černý květ, ne tyto :D
Linn | 18. 09. 2010
Já nevím, mám pocit, že z krádeže TĚCHTO šatů opravdu slečnu nikdo neobvinil, ale možná se mýlím...:D
Isabella | 18. 09. 2010
Jano, a on někdo zmínil tyto šaty?
Já myslím, že se mluvilo o jiných kusech a ne o těchto :)
John | 18. 09. 2010
co se týče amatérství máte pravdu tohle byl totiž můj první výtvor ale zajímalo by mě proč sem měla kvůli těmhle´´amatérským´´ šatům oplétačky z vašimi autorskými právy
Jana | 18. 09. 2010
Já jsem taky pro chatovací okno :D
Katelyn | 18. 09. 2010
teda ještě se zeptam. To je hotové nebo v nějaké polotovarové verzi? :-)
John | 18. 09. 2010
mám, chcete k tomu komentář, který psokytuju v naší soutěži Amatérská návrhařina? Nebo raději ne?
John | 18. 09. 2010
tak co?
jana | 18. 09. 2010
To je podněcující idea, sire :D
Larr | 18. 09. 2010
Začínám se ztrácet. Džone, nechceš v CD udělat chatovací okno? Teď by se hodilo + zasměje se +
Midar Kilahim | 18. 09. 2010
máte to?
Jana | 18. 09. 2010
Na konto? To jsou hodně špatné vtipy, kazíte mi dojem z krásné diskuze :D
James | 18. 09. 2010
ale samozřejmě - werewolf.john@gmail.com

jako správce Příčné ulice se rád pokochám prací konkurenční návrhářky :)
John | 18. 09. 2010
Larr, ach tak.. Hmm... Tak to pošle na konto mě a já to přepošlu, když on se stydí :D
Madi | 18. 09. 2010
Madíš, na konto? James? Ten, který spolkl skromnost? :DD
Larr | 18. 09. 2010
nebo jsi to nakonec přece jen ty nedělala? :)
.Linn | 18. 09. 2010
smím poprosit o váš E-mail?
jana | 18. 09. 2010
Tak tak :D zábavné odpoledne tu u toho mám :)
Larr | 18. 09. 2010
Jame, tak to můžeš zkusit, určitě dostaneš hodně peněz, které pak můžeš poslat na kolejní konto! :D
Madi | 18. 09. 2010
Tohle by už stálo za to vydat knižně..minimálně do školní knihovny..
James | 18. 09. 2010
no, pošli nám sem nějaky svuj obrazek, tady linky normalně funguji :)
John | 18. 09. 2010
A co takhle to nahrát na Imageshack nebo třeba na podobnou obrázkovou chýši, ne? Když to máš patrně uložené..
Madi | 18. 09. 2010
slečna Naomi a slečna Jana už mluví každá o něčem jiným, a obě ty jiná témata jsou s tím, o co jde, jako "my o voze a vy o koze"
Isabella | 18. 09. 2010
kdybych věděla jak :D
jana | 18. 09. 2010
Ale kuš, ignorujte to :D
Madi | 18. 09. 2010

Madi | 18. 09. 2010
no, Jani :) tak se nám tu pochlub se svojí praci :)
John | 18. 09. 2010
Poněvadž já ti na to nemůžu říct vůbec nic :D
Madi | 18. 09. 2010
tohle už je trapné xDDDDDD
Linn | 18. 09. 2010
Tak mi ta šaty ukaž :_D
Madi | 18. 09. 2010
dozvěděla jsem se totiž nedávno od jiných členů naší školy že kopíruji oblečení což nedělám a taky jsem to takhle napsala takže mě nejde o především o oblečení co dělá někdo jiný ale o to co dělám já takže třeba nedávno jsem jí udělala takové zlaté a hned se mi někdo ozval že to je vaše co mi na to řekne jo a mimochodem mám ty šaty ve fázi začátku jak jsem je ještě neměla hotové takže mám důkaz že jsem je dělala já
Jana | 18. 09. 2010
Ano, vykat se dá i takto. Nicméně v tomto případě to beru jinak. A navíc o věku bychom mohli polemizovat a vést dlouhou diskusi.

A ještě jedna věc, Naomi. Kdo říkal že se s Tebou nechce setkat? I já osobně bych Ti to řekl do očí, pakliže jsi z okolí Brna nebo Jihlavy. Navíc většina tu chtěla setkání.

Ale zrušila jsi ho Ty, takže nás tu neobviňuj z toho, že se bojíme.

A Jana ani neví o čem mluví. Každopádně i já se dosti bavím poslední komentáře, jsou k popukání. Jsem zvědavý, jestli takhle arogantní osoby existují i na jiných projektech + zazubí se +
Midar Kilahim | 18. 09. 2010
Ještě jde o šaty, tuším, že dvoje a řekla bych že ještě o boty a náušnice ;)
Madi | 18. 09. 2010
To jako myslíš, že ti tu vložíme úplně všechno naše i vaše kradený oblečení? :D
Katelyn | 18. 09. 2010
to jsem neřekla já myslela že jde o více oblečení ne jen o ten plášt
jana | 18. 09. 2010
Mimochodem, když se podíváš na "váš" plášť, tak má "useklou" zadní část ;)
Madi | 18. 09. 2010
taková drzost..
Linn | 18. 09. 2010
je hezkej ten plášť :)
jana | 18. 09. 2010
Samozřejmě, je to tvorba zmíněné slečny Niam :)
A tohle je za hranici chápání :DD Pozor jako - slečna Naomi se přizná, že se teda omlouvá a že VÍ, že to bylo zkopírované a použila to jen pro své účely. Ok, rozumím. Tak proč se teď tady Jana brání, že je to lež, a že je to jejich tvorba?
Madi | 18. 09. 2010
To tedy je :DD Pro veliký úspěch ještě jednou :D http://img716.imageshack.us/img716/8330/temari.png
Madi | 18. 09. 2010
ne, jen je naše škola imunní vůči určitým lidem...
Katelyn | 18. 09. 2010
áá už ano a máte nějaký důkaz že jste ho dělali vy?
jana | 18. 09. 2010
ten váš se mi nějak nezobrazuje svět je podivnej co?
jana | 18. 09. 2010
Ale, Merline, špatnej print, nahrála jsem špatný obrázek :DD
Madi | 18. 09. 2010
Zkopírovaný plášť: http://img834.imageshack.us/img834/166/naomisnapeblack.png
Náš originální plášť: http://hogwarts.czechzone.net/pricnaulice/images/postava/plast6-z-s3.gif
Madi | 18. 09. 2010
protože mě zajímá že píšete o našem oblečení že je zkopírované a upravované od vás!
jana | 18. 09. 2010
měla by jste s eo tom ujistit, než začnete plácat hlouposti
Linn | 18. 09. 2010
Jano, tak nechápu, proč to tu řešíš, když tě to nezajímá xDD
Madi | 18. 09. 2010
dejte jako důkazy to oblečení upravené nebo zkopírované a to vaše!
jana | 18. 09. 2010
Co já vím nezajímá mě to protože nepracuji z cizíma věcma
jana | 18. 09. 2010
A mimochodem, nepovažuju za drb něco, kde jsou důkazní materiály ;)
Madi | 18. 09. 2010
Jano, přečti si první díl článku ;) evidentně nevíš o čem mluvíš ;)
Katelyn | 18. 09. 2010
Tak tohle už nechápu - slečno Naomi, vy tvrdíte, že oblečení jste si "půjčila" pouze vy a šlo o kusy, které jste měla na sobě a tady Jana pro změnu tvrdí, že je to její práce a že to takhle navrhujete všichni? Nebo já tomu už vážně nerozumím xDDDDD
Madi | 18. 09. 2010
A jen dotaz- které zákony povolují používání cizího majetku (prací) bez povolení jeho majitele (autora)?
Isabella | 18. 09. 2010
Že by p-sorce Janelýně stoupla ta fialová do hlavy? :DDD
Katelyn | 18. 09. 2010
to já nevím na vaší školu jsem poprvé zavítala asi před deseti minutami je hodně návrhářů a já jsem jedna z nich a je mi dost blbě když o oblečení mých přátel a mém píšete že je ukradené když jsem to vaše ani neviděla
Jo a těší mě že máte tak čtený časopis jen mě netěší že jsou v něm drby
Jana | 18. 09. 2010
Kate, je :D A co víc, do madamé Janelíny bych to vůbec nikdy neřekla, že takhle někomu ukradne soutěž! :D :)
Madi | 18. 09. 2010
úžasný, opravdu úžasný to je... takže nakonec je zlodějská naše škola, co?
Linn | 18. 09. 2010
Madi, že je to skvělý! :D
Katelyn | 18. 09. 2010
Mám radost, že jsme tak čtený časopis :D Ale falešné obvinění je už moc i na mě :DDD Takže to oblečení vlastně navrhl někdo jiný, ne slečna Niam, že? A vlastně, to ne že by soutěž byla ukradena panu Filiusovi, ve skutečnosti je to tak, že ON je zloděj? :DD
Madi | 18. 09. 2010
nic, protože teď nechápu o co se snažíš...
Katelyn | 18. 09. 2010
jak můžete vědět, že Naomi o ničem nevěděla? ;)
Linn | 18. 09. 2010
ale já ano, z výrobou oblečení už se někjakou dobu potýkám a na téhle škole jsem dnes po prvé co mi na to povíte? Jak můžu kopírovat něco o čem nic nevím?
Jana | 18. 09. 2010
falešné obvinění.. to se mi snad zdá. ne, k tomuhle už se fakt vyjadřovat nepotřebuju
Linn | 18. 09. 2010
No..právě že mluvíte :D Pokud vím, tak jsme na území našeho časopisu...a klidně řeknu, že havraspár i tento časopis je můj život!
Katelyn | 18. 09. 2010
Nelíbí se mi tenhle článek. Poškozuje jinou školu falešným obviněním. Nemůžu taktéž souhlasit s kopírováním oblečení jelikož sama vím od kud se bere a až moc dobře. Není zprávné že obviňujete někoho kdo o vaší škole nemá ani páru z toho že něco od vás kopíruje.
Jana | 18. 09. 2010
Přečtěte si předešlé comenty.
Naomi | 18. 09. 2010
není to krádež? opravdu? a co jiného to je, než krádež?
Linn | 18. 09. 2010
Víte co, hleďte si svých věcí, já vám také nemluvím do vašeho života.
Naomi | 18. 09. 2010
No jistě, slečno. Studenti tomu vůbec nerozumějí, anžto jsou úplně blbí a nechápou, že krást se nemá...
Isabella | 18. 09. 2010
Ale tohle není přece oficiální záležitost, je to pouze článek a miliony komentářů v našem nadměrně populárním časopise!

(Mimochodem, zajímalo by mě, jak lidé z jiných škol odpovídají na otázku, jestli je havraspár modrý. Doufám, že budou někde statistiky.)
Katelyn | 18. 09. 2010
Žádná krádež to není, kdybyste se vyznala v zákonech, ale jak vidím, tak to se u vás postrádá.
Naomi | 18. 09. 2010
krádež je krádež, to nijak nezměníte
Linn | 18. 09. 2010
Do této záležitosti byste měla mluvit pouze vy, ředitel školy a vedení naší školy, nikoliv studenti, kteří tomu ani zdaleka nerozumí.
Naomi | 18. 09. 2010
Kdybyste vy měla trochu rozumu slečno, nebudete se vůbec chovat takto, ale budete se chovat tak, že na mé zprávy nebudete vůbec odpovídat arogantním způsobem.
Naomi | 18. 09. 2010
Mám to teda brát tak, že se bojíte či odmítáte semnou setkat? Škoda, začala jsem se těšit.
Niam | 18. 09. 2010
K tomuto se už vyjadřovat nebudu, nemá to vůbec cenu.
Naomi | 18. 09. 2010
Musím souhlasit jak s Is tak se slečnou Niam... pokud je něco nebezpečnějšího než přemnožení komárů, tak je to naše Niam, když ji naštvete O:)
Katelyn | 18. 09. 2010
Musím ocenit, jak jste skvělá v chytání za slova, když už nemáte jiný argument.
Pokud jste z Prahy či okolí Mělníka, Ústí nad Labem atp. velmi ráda si s Vámi pohovořím. Do konce září mám čas a zrovna na Vaši osobu si klidně dám peníze na cestu stranou. Pevně věřím, že se ke mě i nejeden ze zdejších profesorů či studentů rád přidá.
Niam | 18. 09. 2010
Ano, to si pište že bychom měli. Protože my neházíme obvinění an sebe navzájem, ale většinou s eřídíme heslem "jeden za všechny, všichni za jednoho", víte, slečno? A to nemluvím o tom, že slečna Niam by vás třikrát omotala kolem sloupu, s jednou rukou za zády...v tomto směru jí plně důvěřuji.
Isabella | 18. 09. 2010
mě by spíš zajímalo, jestli by jste se mohla podívat do očí Niam a co by jste jí řekla, to by mě fakt zajímalo
Linn | 18. 09. 2010
Co bych řekla do očí? No, myslím, že přesně tohle: xDDDDDDDDDDDDDDDD
Katelyn | 18. 09. 2010
Vás všechny bych ráda viděla v reálu, jestli byste i tak měli troufalost mi něco říct do očí. Po internetu se to vždy říká snadno že?
Naomi | 18. 09. 2010
To ne), jde vidět, že ani neumíte číst milá. Psala jsem, že se omlouvám, ale jaký "Ukradli" spíše "ukradla" ne? Za toto zodpovídám já a jak jsem uvedla, vaše věci jsem nosila jen já, ne celá škola.

To Midar, vyká se všem, pokud je daná osoba starší což si myslím, že jsem. Naučte se k slušnému chování pane a pak tu něco říkejte.
Naomi | 18. 09. 2010
Páni, nejdřív mě to hrozně rozčílilo, ale teď vám musím poděkovat. Dlouho jsem se takhle nepobavila a navíc, už jen fakt, že někdo krade mé věci znamená, že jsou dobré. Takže jsem velmi polichocena, že jste ukradli zrovna moje práce, ale zároveň Vás chci požádat, aby jste to již neopakovali. Rozhodně by mi bylo neskonalým potěšením to s vámi řešit násilnou formou.
Niam i Tir-na-nog (majitelka veškerých autorských práv na svou tvorbu a to ať se vám to líbí nebo ne) | 18. 09. 2010
*dělá si značku, kde skončila v komentářích*
Katelyn | 18. 09. 2010
Miriam: Vy narážíte na MOJE chování? Jak směšné a ubohé. :)
A tímto pro mne tato diskuse končí, přeji vám všem hezkou zábavu. :)
Ansí | 18. 09. 2010
Vyká se lidem, ke kterým máme úctu. Chápu tedy, že zrovna Tobě nikdo nevyká :)
Midar Kilahim | 18. 09. 2010
Tykáme si? Nepamatuju se, že bych vám dala svolení.
Naomi | 18. 09. 2010
To Naomi: hehe :) já se můžu plíst do čeho chci :) a ty mi nebudeš říkat co mám dělat.
Sykab | 18. 09. 2010
To Sykab, cením si vašeho času, který jste trávil vyhledáváním různých pramenů o AP. Nestačí to jen pročíst, ale i porozumět textu. Byla bych vůbec ráda, abyste se do toho nepletl, ačkoli se na první pohled zdá, že se rád „montujete“ do cizích záležitostí. OPĚT musím připomenout, že na nápravách pracujeme a za uvedené připomínky jsme vděční.
Naomi | 18. 09. 2010
no a nechtěně jsem přešel z vykani do tykani, ale určitě to pochopite :))
John | 18. 09. 2010
Miriam - jako programátorka porušujete nepsaný kodex, čímž jste u mne docela klesla. Co vám dává vůbec právo prozrazovat informace, které nejsou veřejně dostupné (narážím na ten Vyškov).

Chápu, že vás tento a ten minulý článek rozhodil. Ale jako škola zodpovídáte za své členy, stejně tak, jako my (czechzone) zodpovídám za naše.

Co se týče toho vašeho verzování - devátá verze bety? No, proč ne. Ale myslím, že už v prvotních verzích by jste měli mít vyřešené věci jako špatný kontrast písma na podkladu (viz screen z minuleho članku - světle modra na bežove) a nebo okorektěný základní kámen každé takové školy - a tím je školní řád. Zabere to dvě hodiny. Toto jsou naprosto neoddiskutovatelné věci. Na to také autorka článku upozornila.
Stejně tak upozornila na nevhodné chování a urážení její osoby ve Velké síni. Vše bylo naprosto objektivní z pohledu člověka, který přišel na školu a udělal si z ní nějaký dojem.

Všichni se někde inspirujeme, to bych nikomu nevyčítal. Každý děláme chyby. Ale arogance, se kterou jste se zde jako vedení školy prezentovali je až zarážející.

A všichni špatně snášíme kritiku. Ale řekl bych, že v minulém článku byla kritika vcelku konstruktivní a místo toho, aby jsme se plácali po hrudi, jak jsme "jenom beta verze, jak jste si měla všimnout" bychom se nad sebou měli zamyslet a snažit se to udělat lépe. Prospěje to všem stranám.

Pro úplnost - nikdo vám nebrání se zaregistrovat se na Czechzone a napsat na nás posudek. Budeme za něj rádi, určitě nám do budoucna pomůže.

A já se těším na další části seriálu o jiných projektech. Jako čtenáře Corvina Declaratio mne tyto články velmi baví a získávám informace, kdybych měl možnost studovat na jiné škole.
Jako programátor na Czechzone to pro mne bude také cenný text, protože uvidím, kde máme ještě rezervy a kde se můžeme ještě o kus zlepšit.
A jako tvůrce a jeden z redaktorů Corvina zase mám radost, že naše články vzbuzují tolik vzrušení i v celé šíři kouzelnického světa a ne jenom u nás na Czechzone. Už jen to, že nás čtete a že o nás víte je pro nás velká pocta. Protože, přiznejme si to. Který jiný kouzelnický plátek dokázal to, co Corvinus?

Děkuji. :-)
John | 17. 09. 2010
To Miriam:

Zákon to nazývá autorské dílo a je to umělecké nebo vědecké dílo, které je jedinečným výsledkem tvůrčí činnosti autora a je vyjádřeno v jakékoli objektivně vnímatelné podobě, píše zákon. V oboru počítačů a webu se obvykle setkáváme s texty, hudbou či filmy a programy. To všechno můžeme nějak vnímat a je to jedinečným výsledkem tvůrčí činnosti autora, takže jsou to autorská díla. Je tedy vidět, že na webu je autorské dílo "skoro všechno". Autorské dílo se u nás nemusí nikde registrovat a je zákonem chráněno automaticky.

A další výňatek:
Z výše uvedeného vyplývá, že nejen text na webu, ale i samotný kód webové stránky je autorské dílo! Není tedy "legálně" možné ani zkopírovat si na svůj web cizí CSS soubor, Javascript a podobně.

Doporučuji si přečíst zde: http://interval.cz/clanky/autorske-pravo-v-grafice-a-designu/
Sykab | 17. 09. 2010
I vám přeji pěknou noc. :)
Miriam | 17. 09. 2010
Klidně, v podstatě je mi to fuk.

Aby jste neřekla, že jsem neodpověděla, jelikož mi byl vyražen dech, tak se předem omlouvám. Už půjdu do postele - je skoro jedenáct.
Nicméně někdy zítra k večeru se na netu ukážu znovu a budu moci zareagovat.
Přeji vám dobrou noc.
EAN | 17. 09. 2010
Jistě, jak byste to chtěla doložit, print screen?
Miriam | 17. 09. 2010
A co se týče toho odepsání, je možné, že se ta zpráva ztratila. Panu Snapeovi chodí denně kolem 50 zpráv, tak je možné, že některou nechtěně přehlédne. Ale rozhodně ho to neomlouvá. Je to z jeho strany trochu neprofesionální.
Miriam | 17. 09. 2010
Za Vyškov se opravdu nestydím.

Pokud tedy byly moje zdroje špatné, tak by bylo fajn, kdyby jste to mohla doložit, ať etdy můžu uvést vše na správnou míru. Tedy za předpokladu, že se vyjádří i Fiona z EB.
Shrňme tedy naše poznatky EB a s-b tedy kopírují od sebe navzájem. Aby nedošlo k řečem, tak to v článku o EB zdůrazním.

Jinak ani jeden článek by nevyšel (ne v této podobě), kdyby Snape odepsal hned na první sovu, což se nestalo. Místo toho dělal mrtvého brouka. I kdyby ho můj dopis tak zaskočil, tak věřím tomu, že by byl schopen dát dohromady 1 smysluplnou větu.


EAN | 17. 09. 2010
Mohla byste být konkrétnější? Já všechny uvedené body mohu potvrdit.

A máte pravdu, blokování IP je sice slabé řešení, ale mně i tak stačí, že jste z Vyškova.
Miriam | 17. 09. 2010
Možná vás to překvapí, ale přístup na hl. stránku mám. Bloknutí IP adresy v dnešní době nic neřeší :-)
Nicméně když je něco nedoložitelné, tak jsou to opět jenom vaše řeči a bůh ví, kde pravda je...
EAN | 17. 09. 2010
Dohady nad kopírování mezi EB a SB je diskutabilní, neboť jisté kopírování od paní Fiony tu je také.

Hájeku, měly samozřejmě dřív Super Bradavice. Kdo ji pomatuje 1. verzi SB z roku 2004, ví, o čem mluvím.

Fazolkový systém byl původním nápadem SB, kdo si pročetl sekci \"Návrhy\" ví, kde je pravda. (Je to samozřejmě doložitelné pomocí data poslední úpravy souboru, kde je uvedené datum z května tohoto roku, také máme zálohy 4. verze SB z prosince 2008, kde se o nich zmiňujeme. O tom, že paní Fiona nás kopíruje, mohla zjistit snadno, má přeci své věrné špehy).

Co se týče soutěží, tak vám bylo několikrát opakováno a znovu vám to opakuji - profesorky byly již potrestány a jelikož nenavštěvujeme konkurenční školy, tak pochopitelně nemůžeme poznat, že došlo k okopírování.

Také jste uboze narážela na nedokonalosti ohledně designu. Chápu, že nyní už se přesvědčit nemůžete, jelikož jsem vám zablokovala přístup, ale na úvodní stránce v patičce jste mohla najít \"Super Bradavice, verze 9.0 beta 3\". Co myslíte, že asi bude znamenat \"beta verze\"?

To Ansi, měla byste se zamyslet nad vaším chováním, ale to je spíše věc výchovy, ta byla u vás zřejmě poněkud zanedbána.

To James, autorce článku bych poděkovala za upozornění na problémové profesorky, ale jelikož si vybrala ten nejhorší způsob, tak musí očekávat i odpovídající kroky z naší strany.

To Sykab: Doporučila bych vám prostudovat www.php.net, neboť tu plácáte nesmysly.

Miriam | 17. 09. 2010
to Naomi: no, ochrannou značku možná ne, ovšem autorská práva na různé části stránek jsou a tudíž je možné vaše stránky nahlásit jako pirátské, které kopírují věci ze stránek jiných. To trestné je a zároveň se to může řešit soudně :) :) Takže bych vedení EB a Hog doporučoval napsat provozovateli serveru, jak se věc má a on se zajisté (pokud se zachová dle zákonů a pravidel) postará o pozastavení či zrušení daných stránek.
Sykab | 17. 09. 2010
Však nic jiného než prázdné řeči, uražené pohledy a zablokování přístupu na jejich stránky pro mou maličkost jim nezbývá.
EAN | 17. 09. 2010
Jediný, kdo se tu ohrazuje ochrannou značkou a soudem jsi ty. Nikde tady nic takového nevidím. Evidentně jste vinný, nemáte důkazy o nevinně, tudíž tu hned vytahujete a pletete soudy.. Jak patrné..
Oresta | 17. 09. 2010
Tak teď už žasnu i já. Odvolávat se na ochranou značku a na nemožnost soudně se vyrovnat už je i na mě silné kafe. To Vám nic neříká morální zásady? Etiketa? Jak tak čtu Vaše komentáře, f-ino Naomi, tak asi ne. A třeba já se jich naučil na Základní škole. No, každý nemá asi to štěstí mít kvalitní vzdělání...
Midar Kilahim | 17. 09. 2010
Na poškozování vaší školy není žádná ochranná značka. Takže s tím nic neuděláte. Tenhle článek píše jediná autorka, my ne, daná autorka byla pochválena...
James | 17. 09. 2010
Není na to žádná ochranná značka. Takže s tím nic neuděláte a s těmi soutěžemi. Soutěže dávají profesoři my ne, daným profesorům byla udělana důtka a pokuta.
Naomi | 17. 09. 2010
to Naomi: Tady už se o úctě nedá ani mluvit!! My k vám máme mít úctu?!?!? Si z nás asi děláte pr*el ne? kopírujete z cizích projektů a vydáváte to za svoje! Co ty zkopírované soutěže? Na nic neřeknete?!?!? Jasně že ne! protože nemáte co, když jste to jenom zkopírovali! Takže si jděte někam! Fazolky nikdo neříká že mít nesmíte, ale to, že to máte naprogramované stejně jako na EB, je dost nápadné!! A co hagridova bouda? Ty brigády ste si určitě nevymysleli sami!! To jste také pouze prachsprostě zkopírovali z EB! Laskavě si vymýšlejte svoje věci a neberte ostatnímm jejich nápady!!!
Sykab | 17. 09. 2010
Není povolené poškozovat naší školu slečno. Navíc abych to tu trochu řekla. Super-Bradavice jsou původně od roku 2004, pod jiným hostingem a stránkami, pak jsme udělali nové, ty co jsou na com. A mimochodem, nikdo nemá práva na své aktivity, protože to už je i tak podle Hp jako ty fazolky podle pc hry, takže to tím pádem mít můžeme, daná osoba nemá žádnou ochrannou značku, nebo zakoupená práva. Takže si pište co chcete o našem kopírování, k soudu to táhnout nemůžete. Chtěla bych se jen omluvit slečně, která navrhovala šaty, nosila jsem je jen pouze já, nikoliv další osoby. Jen nevím proč jste to brali na ředitele školy, když jste s tímto měli jít za mnou. Dále bych řekla, že paní Fiona se bojí asi napsat mě, raději se ozve řediteli školy, který tohle na svědomí nemá. A jakou hromadu oblečení? Věci z vaší školy jsem používala pouze já, a byly to tři položky, nikoliv studenti nebo zaměstnanci školy. S úctou Naomi Snape Black.
Naomi | 17. 09. 2010
Rozhodně je spolupráce kouzelnických škol to, že si omylem "vypůjčíte" něčí zadání soutěže nebo dokonce hromadu oblečení... opravdová spolupráce :)
Janel | 17. 09. 2010
Ano.. Myšleno bylo HOCZ.. písmenka se popletla, pardon O:-) +stydí se!+
Oresta | 17. 09. 2010
Jestli jsou HOCH myšleny HOCZ, tak ti jsou ti stejně dlouho, vlastně i o kapku déle. :)
Ansí | 17. 09. 2010
Linn, asi tak..

Já jsem docela zvědavá na ty jejich články o nás :))) Nemůžou nás i tak obnivit z ničeho takového, protože my tu jsme mnohem déle než oni.. A to i HOCH a E-Bradavice..
Oresta | 17. 09. 2010
na to jsou moc slabí, radši něco ukrást, co?
Linn | 17. 09. 2010
Myslím, že by opravdu stačilo se dohodnout s autorem.. Určitě by se pak dalo něco vymyslet
Oresta | 17. 09. 2010
Tak tohle už je trapné.. Kdyby jste si ty soutěže aspoň předělali, aby nebylo tolik do očí, že to není z vaší hlavy.. Nedá tolik práce vymyslet obyčejnou soutěž..

Snad raději už nechci vědět, co všechno se tam u vás schovává..
Oresta | 17. 09. 2010
Linni, asi myslí tu citaci toho dopisu, nebo nevím... :-)
John | 17. 09. 2010
a nevím, co je na tomhle článku nečitelného... já to přečetla normálně.
Linn | 17. 09. 2010
P. Snape, já mám jen takový dotaz. Do fráze "aby školy držely při sobě" zahrnujete i to, že je jejich povinností sdílet vše, co stvořily? Bez toho, aby měly vzájemnou slušnost a požádaly o svolení? Jak byste se asi choval vy, kdyby vaši mnohdy několikahodinovou práci někdo cizí převzal a ani se nenamáhal Vás jakožto autora nějakým způsobem informovat? Nemyslím si, že na naší škole jsou nepřátelští lidé, a jak jsme mohli vidět například u rozhovoru se slečnou návrhářkou Niam, po domluvě by nebyl problém se o naši práci podělit. Ovšem to by si vyžadovalo aspoň trochu korektní postoj obou stran. A pokud se jedna chová neomaleně a bere, co není její, načež plive na to, že si konkurenční škola dovede postěžovat na to, že je okrádána, tak pardon, ale tam není třeba ani problémy hledat. Tam ty problémy bijí do očí.

Já si opravdu nemyslím, že by bylo nutné uchylovat se k hádkám, kdyby byl přístup Vaší školy od počátku slušný a komunikoval s vedením té naší. Jistě by se dal najít nějaký kompromis a mohlo by se hovořit o spolupráci. Za těchto okolností se ale aktuální situaci skutečně nedivím.
Larr | 17. 09. 2010
mě se jen libi, jak se z maleho lokalniho kolejniho časopisu stalo nejčtenější kouzelnicke medium :D
John | 17. 09. 2010
No, místo toho, aby školy při soby držely, tak se znepřátelují. Myslím si, že tenhle svět HP je pro zábavu a nikdo tu nechce hledat hádky a problémy, těch má člověk v osobním životě dost.
Snape | 17. 09. 2010
A ještě k té úrovni EB ... tam bych nevlezla ani za milion. Občasné články v novinách o pedofilech dělají tomuto projektu solidní reklamu.
Ansí | 17. 09. 2010
Já žasnu! Je tohleto možné? Nejdřív oblečení návrhářky Niam, potom kopírování soutěží a nakonec to ještě zapírají. Nemám slov. A co mě ještě víc mrzí, že někdo z naší školy se zachoval tak odporně...
Linn | 17. 09. 2010
Tak už i Zlobber? To mne tedy napadá otázka, co by našli členové Hocz, kdyby k vám zavítali. Do mé mysli se vtírá neodbytný pocit, že by nebyli nadšení.

Jakože mě se to tykání paní nebo slečně Naomi také nelíbí. Taky bych asi nepřišla k někomu na ulici a nezačala mu tykat. Ale to je Johnova věc.
Spíš mne zaráží něco jiného: Ono je na psaní článků třeba povolení? O.o Takže ať žije cenzura? :DDD Mohu se zeptat, ctěná slečno Naomi, kolikpak je vám let a co vám říká pojem svoboda slova?

Osobně si myslím, že tento nápad s cizími projekty není příliš šťastný, že to jen dělá zlou krev ... a nejsem si tak úplně jistá těmi pozitivy, kvůli kterým ten nápad nejspíše vznikl.
Ansí | 17. 09. 2010
Jsem v šoku jak malé a hloupé dětičky můžu dostat přístup na internet. A bohužel ti, co obhajují ony super-bradavice se svými argumenty ještě víc ponižují a ukazují svoji nulovou inteligenci...
Kate R. | 17. 09. 2010
Ty komentáře jsou čím dál lepší! :DDD
Evey | 17. 09. 2010
Jamesi, na jeho názoru nezáleží, ale - zeptal se on mě? ;DD

No, mě jen mrzí, že se tu v komentářích snižují k urážkám jen proto, že asi utrpělo jejich ego či co :)
John | 17. 09. 2010
Pane Johne, zeptal jste se ho jestli smíte užívat stejného zvuku?! :D

To už zůstává rozum stát, jak si vůbec někdo může dovolit vylézt na světlo a říkat takové nesmysly..utrpení je číst něco tak primitivního jako je odpor proti tomuto článku, ne číst samotný článek.
James | 17. 09. 2010
Máme vytuněné bodyguardy! Vivat! =)
Osiris | 17. 09. 2010
\"Muhe\"? Tento zvuk vydává Michael Y. Lobber (ředitel hocz.org), když srší vtipem.
Aa | 17. 09. 2010
muhe, však na e-bradavice taky dojde :)))
John | 17. 09. 2010
Ale autorce článku bych doporučila poučit se o sémantice čekého jazyka. Číst toto bylo utrpení.
Samozřejmě nemůžeme srovnávat tento amatérský článek s redaktory Denního věštce pro E-Bradavice. Autoři DV pro EB mají jistou úroveň.
Aa | 17. 09. 2010
Je mi líto, že to tam skočilo tolikrát, ale chyba bude na straně serveru
Aa | 17. 09. 2010
:DD to jsem tedy zvědavá :D
Larr | 17. 09. 2010
Obrázek hájenky na super-bradavice je hezčí
Aa | 17. 09. 2010
Obrázek hájenky na super-bradavice je hezčí
Aa | 17. 09. 2010
Obrázek hájenky na super-bradavice je hezčí
Aa | 17. 09. 2010
Naomi, však ja nemam duvod ti vykat:)
Uveď mi ty argumenty do emailu, jak jsi níže slíbila. werewolf.john@gmail.com
John | 17. 09. 2010
Ne že bych chtěla kritizovat, ale John opravdu student není. Jen tak mezi námi je kolejním ředitelem Havraspáru, správcem Příčné ulice a jeden z nejvlivnějších lidí na škole.
Jinak článek nestáhnu, za tím, co jsem řekla si stojím. Pouze plácáš nesmysly.
EAN | 17. 09. 2010
Stále tykáš. Já vás neznám a proto nechci abyste mi tykal. Tyto argumenty zde nebudu uvádět, uvedou se před ředitelem školy, jak vaší tak naší. Do té doby tu nic přímého říkat nebudu a dohadovat se s nějakým studentem.
Naomi | 17. 09. 2010
Ale proč ne? Tvrdíš tu, že je všechno vymyšlené a nemáme důkazy.
Já Ti tvrdím,že tu důkazy máme a ať nám tu řekneš, co přesně je na tom nepravdivého.

Bez toho to potom vypadá, že nemá čím argumentovat a to co tu tvrdíš jsou jen výkřiky do tmy.
John | 17. 09. 2010
K tomuto se vyjadřovat prostě nebudu pane Johne.
Naomi | 17. 09. 2010
zatím jsi mi nedala důvod, abych Ti vykal :)
Raději odpověz na moji otázku a přestaň se tu ztrapňovat.
John | 17. 09. 2010
My si tykáme?
Naomi | 17. 09. 2010
Co je na tom nepravdivého? Ty tam nevidíš důkazy? Já je tam docela dobře vidím.

A klidně o HOgwarts pište, rád si o našem projektu něco přečtu - ale zkuste to objektivně.
John | 17. 09. 2010
Niekto kto je od nas, je tam profesorom a jediné, čo vedel spraviť bolo skopirovať sutaže s tadeto a tam ich vydať za svoje. Hm dosť trapne ://
Lucy | 17. 09. 2010
Jak vidím, máš takovou drzost, že nadále píšeš o naší kole bez povolení a jakýchkoliv pravdivých důkazů. Co kdybys ten článek stáhla? My také nepíšeme o vaší škole a nekazíme pověst, pokud chceš něco vědět nebo i někdo jiný chce tuto celou záležitost objasnit, napište mi na email: w.k.sk7@seznam.cz Ráda odpovím.
Naomi | 17. 09. 2010
Třeba si ti lidé nejsou schopni vymyslet ani vlastní jména... Tolik spojitostí bych tam raději nehledala.
Ale ty soutěže, to už je hodně přehnané. Vždyť to ani není napsané jinými slovy...
Kathie Amanda Nakimur | 17. 09. 2010
Lili Anne De Ciey-Hall, to vypadá na nebelvírskou Anne de Ciey O.o
Evey | 17. 09. 2010
Kopírování soutěží. Tak to už je vážně příliš. Hájenka budiž hájenka. Je to přece jen fotka z filmu, ne?
Napřed jsem si řekla, že se tohoto projektu trošku zastanu, že přece jen za tím nějaká práce taky stojí a že to lidé dělají pro radost, ale ... Že by někdo byl až tak neschopný a neuměl si ani vymyslet vlastní soutěž? Rozum zůstává stát.
Ansí | 17. 09. 2010
1714020385