Hiroshi: Post hradního kašpara jsem si odsloužil

Není to tak dávno, co byl z naší školy vyloučen Hiroshi Kenshin. Jak toto vyloučení vnímá on a co plánuje do budoucna? To se dozvíte vzápětí...

Joe Barrt. Abrielan Zirp. Jessica Ann Camargo. Felix Ruhgok. Hiroshi Kenshin. Jedna z hradních legend, neméně populární než ostatní. Ne ovšem z toho pozitivního hlediska. Měl své odpůrce, ale i ty, kteří se ho zastávali. Po čase se ale nevyhnul roli jakéhosi Černého Petra Hogwarts, který se registraci co registraci hlásil na hrad znovu a mohl být zařezen do nové koleje. Nyní se již pod nálepkou Hiroshiho Kenshina k Zařazování nepropracoval - 23. srpna 2010 byl vyloučen ze školy, konkrétně za "jeho dřívější činnost, tedy zcizení účtu jiného studenta, krádež majetku a vulgární chování." My jsme se s Hiroshim sešli mimo hrad pár chvil po jeho vyloučení, abychom se zeptali na jeho pocity. Otázkou je, jestli se tímto s touto komplikovanou osobností Hogwarts setkáváme v tisku naposled.

***

Corvinus Declaratio: Ahoj Hiro. *usměje se na chlapce sedícího před branami i se svými kufry* Můžeš nám říci, jak vnímáš své vyloučení? Myslíš si, že bylo oprávněné či nebylo?

Hiroshi Kenshin: Než pan ředitel vyvěsil zprávu o dodatku do školního řádu, konkrétně "(staro)Nové postavy", myslím si, že to bylo zcela oprávněné. I když Hiro neměl jediný vroubek, nebyl problematický jako předcházející postavy a přál si být ve Zmijozelu, společně s Rian, Barb a s dalšími, ve kterých jsem měl maximální podporu. Ale po tom, co mě pan ředitel vyloučil a den nato napsal dodatek ke školnímu řádu, mi to rozhodně přijde neoprávněné. Nemá se brát ohledy na předcházející postavy, dotyčný nesmí na hradě vystupovat postavou minulou. Pan ředitel udělal krok přesně opačný, ku novému dodatku ŠŘ. Proč? Nechal se přemluvit obyvateli na letňáku v Honorově. Dlouho jsem přemýšlel, zdali tam jet také a vše si urovnat a ukázat se jako pravé já, nebo nikoliv. Nelituji toho a počítal jsem s tím, že po letňáku přijde nová vlna pokusů, jak mě dostat. Ale jak to cítím nyní? V pohodě. S lidma z Hogu se scházím dál a mám je rád.

*

Corvinus Declaratio: Proč ses vlastně s minulými postavami choval tak, jak ses choval? Měl jsi pro to nějaký důvod?

Hiroshi Kenshin: Chtěl jsem být středem pozornosti. Ale nikdy se mi to nedařilo podávat dobrými způsoby, tak jsem dělal kraviny. Neměl jsem žádné důvody.

*

Corvinus Declaratio: Myslím, že největší "kámen úrazu" byl onen čin, kdy ses naboural do účtu jedné mrzimorské studentky. To bylo také proto, aby ses zviditelnil?

Hiroshi Kenshin: Ne, to rozhodně ne. Mezi mnou a Palačinkou, alespoň z mé strany, panoval hluboký vztah. Když jsme se pohádali, byla schopná udělat všechno pro to, abychom se usmířili. Myslím si, že si mohu dovolit zveřejnit pár situací - ona je též zveřejnila. Příklad, hádka. Byla schopná mi zavolat ve dvě ráno a do tří si po telefonu vše vyříkat, několikrát jsme se chtěli setkat, ale bohužel k tomu nikdy nedošlo. Na Hogu za mnou stála, než jsem si to u ní doopravdy pokazil. Ale pak ta hádka došla tak daleko, že se mi začala mstít. Tak jsem jí naboural účet. Dodnes jde lehce účet na Hogu nabourat, stačí o dotyčném něco málo vědět. Dělat to nebudu. Nebudu kazit radost z projektu těm, kdo jej vybudovali. To se nedělá. U Palačinky šlo o pomstu.

*

Corvinus Declaratio: Myslíš si, že tahle pomsta bylo to nejlepší, co se dalo jako "pomsta" udělat?

Hiroshi Kenshin: Ne. Použil jsem to jako poslední možnost. Palačinka je silná a hodně vydrží. Prostě správná ženská. Ženské jsou schopné unést více než chlapi. Co se týče psychické stránky... To bylo jediné, co na ní doopravdy zabralo.

*

Corvinus Declaratio: No co se stalo, stalo se. Vzal bys nyní své činy zpět, kdybys mohl? A co tvé plány do budoucna, když už na Hogu nejsi?

Hiroshi Kenshin: Vzal. Vzal bych své činy už od Joe Barta. Nemyslete si, že mě ty 4 roky na Hogu nemrzí, protože v době, kdy mi bylo 15 let a byl jsem v podstatě ještě dítě, pro mě hodně znamenal. I dnes znamená. Do budoucna? Chci už dodělat svůj projekt Naruta a až ho dodělám, určitě se chci na Hog vrátit. Ale asi si nechám nějakou pauzu. Ne schválně, že bych ji potřeboval, ale protože já si post hlavního kašpara na Hogu už odsloužil, lidem jsem spíše už lezl na nervy, nyní ať si to zkusí někdo jiný. Vrátím se až dýl, když staří odejdou, noví přijdou.

*

Corvinus Declaratio: Dýl? Co to znamená? Za rok, za dva, za pět let? Myslíš, že ti staří závisláci z Hogu jen tak odejdou?

Hiroshi Kenshin: Nevím jak dlouho. Prostě až to na mě přijde a uznám za vhodné. Ale dřív jak jeden rok ode dneška kalendářního roku se nevrátím. Budu se hlavně nyní soustředit na Naruta.

*

Corvinus Declaratio: Chtěl bys něco vzkázat ostatním obyvatelům hradu?

Hiroshi Kenshin: Ano. Pokud jste bratra nevzali kvůli mě, jste ubožáci. On se těšil. Jemu je právě 15 let. To je věk, kdy jsem sem poprvé přišel já.

***

Moc děkujeme Hiroshimu za rozhovor a přejeme mnoho štěstí, ať už ho jeho kroky zavedou dále kamkoliv.

 




Zalíbil se ti článek? Vyjádři svůj názor v komentářích, to je totiž to, co autor článku ocení nejvíce! přidat komentář


Tiráž Autor: Lilien Emity Watfar
Vydáno: 6. 9. 2010

Komentáře
Tak co, Laylo, baví tě to?
James | 25. 03. 2012
Ještě dodatek.

Jess nebyla má postava a nebudu to opakovat neustále. Byla tam sdílená, neohlášená ip adresa a byla to kamarádka a ano, přihlašoval jsem se pod ní za jejího vědomí.

Maff Korebel, sdílená ip adresa, účet Severuse Snapea ze Super-Bradavic. Též ne má postava.

Nic vám nemám za zlé, za vše si mohu sám, stejně tak jako Vy všichni též, když ve svém životě uděláte chybu. .)
Hugh Snakers | 12. 01. 2012
Po dlouhé době jsem navštívil CD a náhodou jsem narazil na tento článek. Přes komentáře, překvapilo mě moc, že se to ještě řeší. A jak tak to čtu, přijde mi to směšný a dneska bych odpovídal úplně jinak. Ve stručnosti.

První odpověď zůstává stejná. To co udělal Abrielan, neměl Hiroshi schytat. Zdalo se mi to neoprávněné, avšak dnes je mi to jedno.

Druhá odpověď. Podobná. Chtěl jsem dokázat okolí že jsem borec. Nevyšlo to. Hledal jsem špatné způsoby jak dokázat ostatním, že něco jsem. Důvodem bylo snaha se zviditelnit v dobrém světle.

Třetí odpověď. Šlo o pomstu, Hog není tak prolomitelný, Nejdříve jsem dostal její mail, pak účet. Podvod.

Čtvrtá odpověď. Ne nebylo, lituji toho, chci to napravit. Bohužel se mi s Palačinkou nedaří spojit.

Pátá odpověď. Ano, vzal. Plány do budoucna? Hmm, jen osobní vyhlídky. Registrovat se nikam nebudu, není na to čas ani nálada.

Vrátil jsem se pak jako Hugh, po Felixovi. Takže jsem nedodržel slovo. Teď po Hughovi, registrovat se nebudu ze stejných důvodů, jaké jsem zmínil výše.

Vzkázal bych jediné a to důvod proč to tu píšu.
Chci mít čisté svědomí a co nejméně špatnou minulost. Takže teď jsem uvedl věci tak, jak se mají/měli.

Mějte se hezky.

PS: CD moc pěkný články, čtu pravidelně :)
Hugh Snakers | 12. 01. 2012
Jo, já si to právě taky říkal :D
James W. | 23. 12. 2011
Tyjo, já jsem si říkala, že mi to na tebe vůbec nesedí Jamie :D A věděla jsme proč:D Chudáčku, takové pomatení, viď?:D
Lilien | 23. 12. 2011
Jiný James, ne Watfar... pište si celé jméno, já si nepamatuju co kde píšu a pak v tom budu mít zmatek :P
J.W. | 21. 12. 2011
Krabat
James | 21. 12. 2011
Ještě doplnit do sbírky jména Hugh Snakers a Maff Korebel. Jímá mě hrůza z ledna, s čím se zase vytasí. Toho se jen tak nezbavíme. Bohužel :(
James | 03. 12. 2011
Nedočetl jsem to do konce, je tu toho moc, ale jen bych rád reagoval na to, že se Hiroshi neodkazoval na minulé postavy. Bohužel ano, a to nepřímo.

Při příchodu na školu totiž zveřejnil profil na FB, kde měl fotku, podle které ho všichni kdo ho znali poznali. A to si myslím byla právě ona osudová chyba.

Jinak jak je řečeno že proč mu nedat ještě šanci? Já proti nejsem, já s ním nikdy konflikt neměl (alespoň o něm nevím), ale když se člověk podívá, kolikrát už byl na škole a kolik měl problémů, tak se některým nedivím, že ho tu nechcou.

Každopádně uvidíme v lednu, jestli se od svých chyb ve zveřejňování fotek a chybách v chování poučí :) Stejně si myslím, že se vrátí :)
Midar Kilahim | 11. 09. 2010
Vy též.
Hiroshi | 09. 09. 2010
ani ne, jenom mi jde o to, že jste mi tedy lhal, že nevíte, co psát... nemá smysl, abych se s vámi nějak dále bavila... mějte se ...
Laskavá | 08. 09. 2010
Mám to v mailu. POkud o to tak stojíte a nemůžete se dočkat, až si počtete, půlku vám moohu poslat. Co mám napsanou.
Hiroshi | 08. 09. 2010
ono to nebylo jen za to, pokud si dobře pamatuju... tenhle prohřešek byl třetí v řadě po upozornění ;-) mám dojem že předtím jste buĎ řval nebo spamoval... ;-) nebo možná oboje... a vůbec už nevím co jsem vám zadávala... avy jste mi tvrdil, že to taky nevíte a proto nemůžete vypracovat trest ;-) takže jste si už vzpomněl, co to bylo? :D
Laskavá | 08. 09. 2010
Madam Laskavá, oba víme jak to bylo. O něčem jsme se tam bavili a já Vás nechtěně oslovil, nebo-li začal jsem větu, "Petulo." Nebyl jsem drzí ani jsem se s Vámi nehádal. To že jste mě neměla ráda už z před dřívějška a chtěla jste mi jen udělat zle, já za to nemohu. A dala jste mi dost tvrdý trest na to, že jsem Vás oslovil tak, jak jsem neměl. Každému jinému by jste zadala: "Napsatpojednání na 3 palce proč se nemá tykat zaměstnancům."
Hiroshi Kenshin | 08. 09. 2010
no, ono kdybyse choval slušně aspoň jako jako nový student, tak by nebyl problém... ten školní trest ode mně jako nováček nedostal pro nic za nic... Navíc mi řekl, kdo je a že už se stejně naší škole věnovat nebude, tak jsem mu tret odklikla i nevypracovaný, protože jsem netušila, co by to mohla udělat za bordel v kompletním adminu třeba při zařazování do koleje nebo tak... a vůbec... když jsem na hogu znovu potkala, tak mi slíbil, že trest dodatečně zašle a pak se vymlouval na všechno možné... prostě když už se chce člověk začít chovat slušně, tak by neměl začínat porušování školního řádu i při nové postavě, žjo?
Nemám ten pocit, že by s jeho odchodem škola o něco významného přišla, takže netruchlete ;-)
Laskavá | 08. 09. 2010
Považuji tenhle článek celkově za vtip. Jinak to ani nejde, tváří se jako neviňátko a přitom... přitom je to všechno snůška lží.
anonym - bojím se, aby se mi nenaboural do účtu | 07. 09. 2010
nidko nejsme dokonalí...
sandrine | 07. 09. 2010
Nebe s tím darem pana profesora si to vystihl
sandrine | 07. 09. 2010
no, nechci tady zase vyvolavat flame war :-)
proto budu reagovat pouze na tu čast o tom, zda znám vaše hesla.
Ne - neznám. Nikdo z programátorů nemá přístup k heslům. Všechna hesla jsou zašifrována vcelku bezpečně.

Jinak můj názor v tom "divil by jste se kolik lidi ma stejny nickname jako heslo" vychází čistě z toho, že už se v oboru nějaký ten rok pohybuju.
John | 07. 09. 2010
Zdá sa mi, že sa tu zbytočne hrotia veci na ktorých zas tak veľmmi nezáleží. Ale hlavne mám pocit že naozaj málokto chápe o čo tu vlastne ide.
Naozaj si nemyslím, že bol nováčik vylúčený za to, čo urobila (robila) niektorá iná postava (Joe, Abrielan, Jessica, Felix), ale za to, čo urobil (možno robil) hráč, ktorý za neho hrá.
Ak by šlo o vyčíňanie postavy - potom ano, potom by mali pravdu všetci tí, ktorí tvrdia že tie dva oznamy - vylúčenie študenta a odmietanie nových identít - si protirečia a je teda nespravodlivé v čase keď odmietame dedenie postáv niekoho trestať za to, čo urobil pod inou identitou. Ano, v tom prípade by bolo správne každú novú postavu vždy po registrácii vnímať ako novú a pristupovať k nej vždy od začiatku s čistým štítom.
Uznávam, že to môže byť niekedy ľudsky ťažké (ak sa prevalí, že "ten a ten nováčik je vlastne tamten s ktorým boli stále problémy", tak je ľudsky veľmi náročné jednať s ním tak, akoby tie problémy medzi ľuďmi neboli). Ale podľa práva by to tak malo byť.

Ale niečo iné je, ak niekto vyslovene škodí. V ŠŘ máme vetu (pôvodne sa týkala mulťáctva): "Kdo tak učiní, bude okamžitě vyloučen, a současně s tím mu bude zablokována IP adresa." Pojem zablokovaná IP adresa chápem ako nemožnosť registrovať sa neskôr pod akýmkoľvek nickom a dokonca aj nemožnosť registrovať niekoho iného z toho istého počítača (IP adresy).
A myslím, že tu sa stalo niečo horšie ako je mulťáctvo. Že "vinník" medzitým zmenil postavu za ktorú hrá je podľa mňa irelevantné.
A hoci je mi jeho brata ľúto... Po prvé neviem čo bolo dôvodom zamietnutia jeho žiadosti, dosť možné, že nedostatočná esej. Ale ak by to aj súviselo s osobou Hiroshiho, v zmysle vyššieuvedeného citátu ŠŘ by som to chápala. Je to voči nemu smutné a nespravodlivé, ale v živote to tak chodí - niekedy človek musí znášať dôlsedky správania iných.

Ešte dodatok: Ja som pri rozhodovní o vylúčení nebola a ani som sa k nemu nevyjadrovala. Neviem čo všetko bolo dôvodom vylúčenia a ani týmto komentárom nechcem vyjadriť svoj názor k nemu. Ale argumenty ktoré sa tu ozývajú - paradoxne v oboch táboroch - vnímam ako mylné.
Letitia | 07. 09. 2010
Pane profesore Werewolfe, vy máte úžasný dar vše, co uděláte, posléze interpretovat ve svůj prospěch. Aby bylo jasno, já jsem se Vás na nic neptal, já jsem kriticky reagoval na Vaše slova: „Pokud má někdo lehce odhadnutelné heslo, je to čistě jeho problém.“ A to jste napsal a žádné Vaše dodatečné slovotoče na tom nic nemění.
Nyní říkáte: „Ne, na vině je samozřejmě Abrielan, protože ten úmysl byl naprosto špatný a vyloučení tedy bylo po právu.“ O něco níže ale píšete: „Ať už je Abrielan jakykoliv (a neni to jen o něm), tak pokud se bude chtít vrátit, tak mu nikdo bránit nemůže. Pokud se veřejně nebude odvolavat na minulé postavy, tak ho z Hogwarts vyhodit nemůžeme.“ Už dříve jste se ho ve Velké síni zastával: „Krisi, já jsem nenašel jediný usvědčující důkaz, že to byl opravdu on.“ Když Vám bylo jasně řečeno, že tyto důkazy existují, reagoval jste: „Krisi, a ona mu odpustila, hurá, vyřešeno.“ Ale ihned jste doplnil: „Belatris, okej. … Krádeže? Pokud by se něco dokázalo, tak ta postava bude vyhozena.“ Po vyloučení Hiroshi jste proti tomu ale veřejně na Úvodce protestoval. Jaký je tedy Váš skutečný názor?
Mně prostě vadí, když skvělí lidé opouštějí Hog, protože mají strach z toho, co by jim Hiroshi mohl udělat. A vůbec nezáleží na tom, zda je toho skutečně schopen nebo zda kolem sebe pouze vytvořil takovou atmosféru.
Dosti mě vyděsilo Vaše vyjádření: „A divila by ses kolik lidi ma stejne heslo jako přihlašovaci jmeno.“ (Neměl byste studentce vykat?) Odkud víte, jaká hesla lidé mají? Znáte i mé heslo?
Bilk, Barb, chápu váš postoj. Kdyby šlo o člověka, který jednou dvakrát ujede, měl bych stejný. Ale v jeho případě se už úlety, velmi závažné úlety, které hraničí se zločinem v mudlovském světě (krádeže identity, nabourávání se do cizích účtů), zopakovaly mnohokrát. V tomto jednom konkrétním případě s Vámi nesouhlasím.
Oresto, ta krádež tvého účtu z 14. 8., to byla taky práce Hiroshi?
Pal, doufám, že jeho bratr nebyl přijat (byl vyloučen?) z jiných důvodů, než že je to jeho bratr. Jinak by to byla skutečně obrovská chyba. Ale popravdě si myslím, že je to jen další ze snah Hiroshi, jak ze sebe udělat nepochopeného chudáka.
Nebelbrach | 07. 09. 2010
Oresto, těch sprostych slov se fakt vyvaruj, díky. :-)
John | 07. 09. 2010
Já vám nadávám nebo vás urážím? Ne, tak prosím nenadávejte nebo neurážejte ani mě. Prosím.
Hiroshi Kenshin | 07. 09. 2010
...a je to tu zas:D
Mimichodem Orí tím myslí tu naši debatu??
sandrine | 07. 09. 2010
Já nemluvím o včerejší debatě. Já mluvila o dřívějších dnech a dávných dnech. POkud jde o debatu včera, zavinil jsi si to sám a moc dobře to víš. Takže za včerejšek se absolutně nestydím. Posral jsi to.. Dřív to bylo jiné, dřív bych to ani takhle veřejně nepsala. ale tou poslední akcí jsi si to dost podělal a já už na to nemám trpělivost. takže tak. A klidně tu debatu bych zvládla horším způsobem
Oresta | 07. 09. 2010
dovoluji si podotknout, že tahle debata vážně nikam nevede...:D
sandrine | 07. 09. 2010
to hiro:
máš pravdu, nazval jsem tě tak, protože se ke mě několika způsoby a lidmi doneslo, kdo že jsi to zač. otázka zůstává, proč a jak se to ke mě doneslo. buď rád, že jsem tě takhle jednou či několikrát nazval, vím o lidech, kteří to psali úplně veřejně všem. i když použiji slovíčko "kdyby", stále je otázka, komu jsi řekl, že jsi (byl) ten a ten?
nicholas | 07. 09. 2010
Oresto "schopny" jsem myslel v tom smyslu, že nema takove znalosti, aby hacknul něčí učet jinak než tak, že odhadne heslo. A to fakt není. :-) A divila by ses kolik lidi ma stejne heslo jako přihlašovaci jmeno.

Jinak - moc pěkně řečeno, Bilkis a Barb:)
John | 07. 09. 2010
Takže také bych se ráda vyjádřila k článku. A uvedla některé věci na pravou míru a vyjádřila lítost:(.Začala bych asi tím, že na jednu stranu jsem velmi smutná z odchodu studenta Hiroshiho. Protože jak již uvedla Barb, každý má právo na to se změnit a u Hiroshiha jsem nepocitovala žádné nekalé úmysly či snad pomstu nebo cokoliv jiného. Musím přiznat, že se choval k studentům dost slušně, choval se velmi hezky i ke mě za což bych mu chtěla poděkovat, protože přestože jsme mezi sebou měli rozepře, on se přes ně přenesl a přátelil se se mnou dál.
Věřejně přiznávám, že je pravda, že já a Felix a Hiroshi jsme mezi sebou měli hluboký vztah, který byl ale založen na síle a odhodlanosti. Dřív jsem byla uťáplá, smutná holka, která se všeho bála. Hiroshi - Felix mi neuvěřitelně pomohl... Vždycky mu za to budu moc vděčná. Protože ať už občas vyváděl...je to dobrý člověk. Hiro - děkuji za pěkné vyjádření o mě. + usměje se + Myslím že každý by měl dostat šanci a udělat všechno znovu a líp. Je pravda že mi sebral účet, ale pravdou je, že šlo o jakýsi druh pomsty. Hiro - jen ještě maličkost já se ti nijak nemstila jen jsem se rozhodla to tehdá ukončit a nepsat nemluvit prostě nic. Každopádně jednou a věřím že se to povede se s touto osobou setkám a konečně zjistím jaký doopravdy je. Jednou věcí ovšem je vyloučit Hiroshiho, ale opravdu nechápu kde se vzal důvod k tomu vyloučit jeho bratra. To je vše co jsem chtěla říct.
Děkuji. s Pozdravem Palačinka Med Džemová

| 07. 09. 2010
Já se přiznám. Řekla jsem, že jestli je to on, že ho do koleje nechci. Možná jsem byla dost radikální, ale na druhou stranu, kdo někdy nebyl? Ano, řekla jsem to. A taky vím, proč jsem to udělala. U nás by prostě neměl šanci dokázat víc. Ne proto, že by se nesnažil. Ne proto, že by měl těch šancí už několik, ale proto, že Nebelvír není kolej pro něj. Rozhodně ne ta současná. Promiň, Hiro, ale myslím, že je to tak. Byl jsi tam, víš, jací jsme a jak se ti mezi námi žilo. Taky asi víš, že občas dřív mluvím, než myslím, takže pokud jsem ti nějak ublížila, omlouvám se. Myslím, že se nedá říct, že bychom byli kamarádi, ale taky myslím, že můžu říct, že jsem s tebou nikdy neměla problém, ať už jsi měl jméno jakékoliv.

Vím, že si spousta lidí myslí, že by neměl dostat další šanci. Ale já jsem opačného názoru. Možná si podle někoho tu šanci nezaslouží, dobře, beru v potaz. Ale nutí mě to se zeptat: Kdo jste, abyste určovali, kdo si šanci zaslouží a kdo ne? Máte patent na rozum? Kdo je bez viny, ať hodí kamenem, že? Začínám mít dojem, že jsme tu všichni čistí a svatí, aspoň podle toho, co se tu píše a řeší. Kolik lidí tady nikdy neudělalo něco, co bylo špatné? Pomluvili jste někdy někoho? Někomu lhali, někoho podváděli, někomu ublížili? Nikdo? Pochybuju! Upřímně o tom pochybuju! To, že něco neukážete nebo nepřiznáte, neznamená, že to neproběhlo. Myslíte si, že je hajzl? Fajn, myslete si. V určitých chvílích si to o něm myslím taky (asi každý tuší, které myslím). Ale podívejte se sami na sebe, opravdu se sami na sebe podívejte a popřemýšlejte o tom, jestli jste někdy neudělali něco, co by jiného člověka bolelo, co by ho zklamalo, nebo naštvalo. Já tohle udělala a vidím spoustu hnusných, zlých a v některých případech i odporných věcí, které jsem za krátkou dobu, co jsem na světě, udělala. Nekradu, nikoho a nic netýrám, nemám vražedné sklony a snažím se nelhat, a přesto tu ty věci jsou. Kolik z Vás by to do mě řeklo? To, jak se tady prezentujeme navenek, je často něco úplně jiného než to, jací skutečně jsme. U mě to platí dvojnásob. Někdo si může říct, že se mi to o šancích a chybách kecá. Víte co? Jde mi to lehce. Protože vím, že mám chyby a vlastnosti, kvůli kterým bych si třeba další šance nezasloužila. A přesto tu jsou lidé, kteří mi je neustále dávají. V reálném životě! V tom životě, na kterém nejvíc záleží! A my se tu patláme v tom, že někdo chtěl začít znovu, s jiným jménem, bez odkazu na minulost? Vím, že si ji neseme sebou, ale není toho dost tam venku? Hog jsem vždycky brala jako svět šancí. Protože tady jednoduše zmáčknete tlačítko a můžete začít znovu, což se jinde než v takovémhle světě nepodaří! Já nevím jak vy, ale já jsem tady proto, že život tam venku za houby stojí a že tady můžu být taková, jaká bych chtěla být ve skutečnosti. A hodně věcí jsem se tu naučila.

Neobhajuju jeho činy. Obhajuju jeho právo na to, aby mohl začít znovu, jako kterýkoliv jiný člověk na téhle škole. Proč? Protože tady se to prostě, na rozdíl od jiných míst, dá udělat!
Bilkis B. | 07. 09. 2010
Vzhledem k tomu, že se o mně mluví v článku a že se na mé jméno odvolává několikrát i v komentářích, měla bych se vyjádřit.
I přes to, že jsem měla s Hiroshim jako Felixem incident v podobě... dejme tomu "neshody", odsoudila jsem ho jako Felixe a to dost tvrdě.
Já nejsem člověk, který nese nějak zvlášť dobře, když se do něj lidi navážení, protože "není dost chytrý, má moc bodů, najednou má víc času, údajně nechodí do školy, aby stíhal hog" atd.
Ale jakmile odešel Felix, odešla i kapitola Felixe. To samé s těmi předchozími.
Ano, nikdo vám nezaručí, že Hiroshi bude jiný, ale já jsem ho chtěla poznat. Toho člověka, který je teď právě Hiroshi (důvod schůzky byl hlavně kvůli tomu, že chtěl k nám do koleje a chtěla jsem vědět, jestli tenhle člověk stojí za to, abych mu dala já osobně šanci). A byla jsem mile překvapená. Ano, pár hodin v čajovně moc není na poznání jednoho člověka, ale myslím, že jsme si toho řekli dost na to, abych viděla, že je Hiroshi fajn a že se s ním dá mluvit (což očividně podle anonymních komentářů některých zde přítomných nejde říct o všech).
No a co, jo, zní to odporněa hnusně a třeba si mě zavrhněte, ale Hiroshi nikomu na potkání nevykládal, kdo byl. Prostě to někdo vymyslel a dal echo hradu. Najednou všichni začali nováčka nenávidět (i když by vůbec neměli vědět, kdo to je!!! - díky 'žábám' za dodatek do šř!), odstrkovat ho a chovat se k němu hnusně - jak milé, že?
Kde to žijete? Zavrhnout někoho za minulé činy, no jo, ukamenujte nevinného za to, co udělali jeho rodiče (jasně, jinej příklad, ale podstatu to má někde hodně vzdáleně stejnou).
Strach je přirozený, jasně, že se bojíte o své účty, věci, majetek, ale když už jednáte, buďte alespoň takoví frajeři, že napíšete, kdo že to jste...
Prostě i když se stalo to a to - hodně lidem, i mě, a spousta lidí ho nenávidí, já si pořád myslím, že šanci si zaslouží každý, i když už jich spousty promrhal a že když se mu ta šance dá, dokáže nám, co řekl tady v tom článku - že se změnil.
Barb | 07. 09. 2010
Oresto, právš se mi dostalo výpisu ze včerejší debaty ve VS. Proč lžeš? Myslíš si že se to nedozvím? Teď jsi zklamala ty mě.
Hiroshi Kenshin | 07. 09. 2010
Dobře, Oresto, děkuju.
Hiroshi Kenshin | 07. 09. 2010
A pokud je mi známo.. Když jsem se dozvěděla, že Hiroshi je Abri, tak jsem ho zdravila úplně normálně.. dělala jsem zubní prohlídky jemu jako každému nováčkovi.. zdravila, vše.. nemůžu za to, že to přehlíží..

Jiní ať mu šanci ještě dají. já jich dala už tolik, že jsem to přestala počítač.. Zklamals mě, Hiro.. Já už se tě zastávat nebudu a nebudu ti další šance dávat
Oresta | 07. 09. 2010
Jo? Já se tě zastávala skoro neustále, dokud mi nedošla trpělivost. Jenže, to by sis toho musel i všímat, že?
S barb i Rian sem mluvila a obě říkali úplně něco jiného.. A Ani jsem se nemusela ptát na jejich názor. bylo mi to hned jasný a akorát mi to bylo potvrzeno

Jasně.. určitě je každý tak blbý, aby si dával přihlašovací jméno a heslo stejný jako jméno.. A proč by jako nebyl schopný? Sám se přiznal, každý o tom stejně ví, tak proč tohle, chm?
Oresta | 07. 09. 2010
tomu poslednimu anonymu - já se ho nezastávám, naprosto vím, co udělal, i v minulosti. Jen říkám, že do budoucna mu nikdo bránit nemuže.

pane Nebelbrachu, nechte si prvně odpovědět, potom odsuzujte. Ptáte se mne, tak si na to neodpovídejte sám.
Ne, na vině je samozřejmě Abrielan, protože ten úmysl byl naprosto špatný a vyloučení tedy bylo po právu.

Přesto říkám - trocha opatrnosti se hodí každému a pokud víme, že máme ve svém okolí někoho, kdo toho dokáže ošklivě zneužít, tak snad není důvod ho k tomu ještě podceňovat snadno uhodnutelnými hesly.
John | 06. 09. 2010
Takže budeme dávat šance furt dokola? Jedna, druhá třetí, však ono je to jedno, udělej co chceš, a stejně tě vezmem zpátky, protože si to Nekro domluví proti vůli všech či se John bude zastávat někoho, kdo prokazatelně Hog škodí. A tak si říkám: Je tahle debata ještě o něčem? Zirp je fuč. Vrátit se může. Za předpokladu, že nikdo nezjistí, že je to on a bude se chovat slušně ... proč ne. Ale jinak ne. Jinak by to byl holubník.
raději taky anonym | 06. 09. 2010
Pane profesore Werewolfe, tím chcete říct, že na vině je oběť, která se dostatečně nezabezpečila, a nikoli ten, kdo toho zneužil? Když si někdo nechá otevřené dveře od bytu, tak mám právo ho vykrást, protože je to přece jeho chyba, že si je nezavřel? Myslím, že jste právě prokázal své morální kvality.
Nebelbrach | 06. 09. 2010
Pokud vím, tak byl Hiroshi/Felix/Abrielan/atd. vyloučen jako osoba, ne jako postava a platí to pro všechny jeho další postavy. Jeho prohřešky byly prostě natolik vážné, že bylo (ano, na letňáku) odhlasováno, že už ho na Hog nechceme. Ale možná jsem jenom neposlouchala dost pozorně. To samozřejmě neznamená, že pokud se někdy vrátí, nepřijde se na něj a bude se chovat natolik slušně, že nebude důvod ho vylučovat, nemůže na Hog zůstat.
Felicitas | 06. 09. 2010
Ale Abrielan není schopny nabourat učet nikomu.
Pokud má někdo lehce odhadnutelné heslo, je to čistě jeho problém. Když se jmenuju John, tak prostě nebudu mít přihlašovaci jméno john a heslo john. Smějete se, ale nejen u nás na Hog je toto absolutně běžné.

Zase ho nijak moc nepřecenujte - on není žádný hacker. Prostě měl štěstí, když zkoušel heslo. A že všichni mají všude stejné heslo, to je taky dokázaný.

A tady se musím pro změnu Hiroshiho (jako postavy) zastat. Hiroshi Kenshin se neodvolaval na minule identity a ani neměl žádny problem se školním řádem. Postava Hiroshiho Kenshina nebyla smazána kvůli chování této postavy, ale kvůli nevhodnému chování postav předchozích.
John | 06. 09. 2010
Možná ti je 19, ale pořád seš stejný idiot jako když ti bylo 15 ;)
Tehdy jsem si říkala, proč ti nedát šanci? Každý se někdy může mýlit a jako Abrielan jsi dostal největší šanci svého života, kterou jsi mohl hezky využít. Místo toho jsi se zachoval opět jak pitomec. Možná bys mě přesvědčil i jako Felix, přece, nějaký čas uběhl. Kdyby ses choval jako úplně nová postava, která by byla inteligentí. Jenže, omyl, pořád jsi byl ten "15" letý rozmazlený fracek...
A jestli nevzali tvého bratra tak to bude zřejmě proto, že neměl dostatečně kvalitní esej, ne?

(A to, že jsem schovaná v anonymu je proto, že se o svůj majetek bojím, protože nějaký psychopatický rozmazlený fracek je schopný všeho...)
Raději anonym, to víte :) | 06. 09. 2010
Nejsem zklamaný z komentářů. Jen pár dodatků.
Orí: nikdy jsi mi nedávala najevo tvou malo přízeň, nikdy jsi mi neřekla že ses mě zastala. Promiň. A dál Orí, nikdy jsem Barb nevyhrožoval tím, že ji nabourám majetek. Nikdy! Jen jsem ji osočoval a velice rychle to zastavil Lee Mortir. Jen si s ní promluvte, o mě. A pokus si myslíte že se přetvařuju v realu? Kdepak. O tom svý zase ví Rian.
Já se snad odvolával s Hiroshim na postavy předchozí? Nichu ty. Kdo místot toho aby když přijde do VS řekla, ahoj Hiro, tak jsi napsal, Nicholasi, ahoj Felixi? Hmm? A ne jen ty, ale ti osatatní se tu nevyjadřují. Takže klid.
Já se s Hiroshim nikde sám od sebe neodvolával na Felixe nebo podobně.
Jinak, jo, dělal jsem kraviny, dělal jsem zle.
Připomínám, že když jsem byl na posledním srazu, bylo mi 15 let. Dnes je 19. Znáte mě, vidíte mě jako 15 letého. Už mě to nebaví říkat každému, kdo se rozhodne mě urážet na icq a nadávat, viď Krisi. Jsem ochoten se sejít s každým, ať mi to řekne do očí. Pak budu zírat a já si o Vás budu moct říct, že máte odvahu a jste upřímní. Takhle to řešit na chatech, komunikačních prostředcích apod. je blbost
Hiroshi | 06. 09. 2010
Tak jasně, že mu v tom nemůže nikdo bránit.. Ale pokud se bude opět odvlávat, že je to ten a ten, tak se bude dít to, co doteď a opět ho všichni odsoudí.. Já nevím.. z toho všeho bych si už dávno vzala po naučení.. Protože normální člověk nechodí a nekrade účty jen tak z rozmaru, že se té osobě nelíbí, co dělá, jak se chová, apod
Oresta | 06. 09. 2010
Ať už je Abrielan jakykoliv (a neni to jen o něm), tak pokud se bude chtít vrátit, tak mu nikdo bránit nemůže.
Pokud se veřejně nebude odvolavat na minulé postavy, tak ho z Hogwarts vyhodit nemůžeme.

A nová šance by se měla dát komukoliv, a ano - i přesto, že minulé šance propásl.
John | 06. 09. 2010
Bohužel Hiroshiho neznám osobně ani zde z hradu. Ale Hiroshi, pokud chceš někoho nazývat ubožákem, pak sám sebe. Protože to co jsi tu dokázal je nad míru ubohé.
Charlotte Von Emotion | 06. 09. 2010
Dovolte mi abych se už opravdu zasmál.. Tenhle člověk si tu hraje na ublíženého chudáčka a ještě si myslí že se na hogwarts vrátí.. No z tohoto článku snad nebudu spát!

A jak napsala Silvinka.. Své šance už propásl.. A pochybuju že se najde někdo kdo dá novou!
Kris | 06. 09. 2010
Skoro každý ví, jak se dokážeš přetvařovat.. Místo, aby jsi se choval jako normální člověk a měl jednu osobnost, se chováš naopak.. já se s tebou chtěla normálně přátelit.. mockrát jsem se tě zastávala a ty pak provedeš takovou hnusárnu.. Měl by jsi se stydět Abri a zamyslet se
Oresta | 06. 09. 2010
Já si tě pamatuju i z letnáku i z pragáče.. a sorry, s lidma, který vidím poprvé se bohužel nebavím.. není to nic proti nim, ale je to fobie z cizích věcí.. říká se tomu xenofobie, nebo tak nějak. pozoruji a dělám si obrázek.. A svou šanci si u mě měl xkrát a vždy jsi to pos*al..

S barb, jo? A to, že jsi jí vyhrožoval, že pokud nepřestane s bodama, tak jí nabouráš účet, prodáš majetek a smažeš je normální chování? Si naivní

a souhlasíam se Silvinkou
Oresta | 06. 09. 2010
moment, já si tě z letňáku pamatuji taky
nicholas | 06. 09. 2010
Nu, nemyslím si, že je Abri ubožák, ale bohužel, svou šanci propásl a svým chováním si to u dost lidí pokazil. Tím, že se snažil na sebe upoutat pozornost, ji spíš ztratil. Nezabrzdil včas. Myslím, že na hog by to už zkoušet neměl, protože hodně lidí nebude chtít zapomenout. Radši bych soustředila své síly jinam a snažila se ze sebe opět neudělat trotlíka Abri!
Silvinka | 06. 09. 2010
Kdo z Vás mě zná osobně? NIkdo, krom Orí :D a ta si mě na letňáku vůbec nevšímala. Tak jak můžete soudit? Víte co? Chcete o mě vědět více? Promluvte si o mě s Barb a Rian. Řeknou vám k tomu své.
Hiroshi | 06. 09. 2010
Delat ze sebe holku jeste neni tak hrozne.. Ja treba byla kluk(ale to je jiny pribeh), ale tohle je moc. Nevi popadne ci je, jak se chovat, tvarit/netvarit. Clovek jako je on by se mel lecit.. A ja idiot sem se ho zastavala.. Naivni a hloupa kr... sem byla
Oresta | 06. 09. 2010
Kdyby ze sebe dělal jenom tu holku, tak by mi to nevadilo...
EAN | 06. 09. 2010
to už je nemoc, každý dělá blbosti ale tohle je na psychiatra:D když ze sebe dělá i holku:D
sandrine | 06. 09. 2010
On si tu hraje na chudinku a přitom je ve skutečnosti úplně jiný!! věta "Dělat to nebudu." je jedna velká lež a já to můžu dosvědčit!! Potom, co veřejně dělal, po všem si tu hraje na chudinku! Taková smůška lží! A ještě tu dává věci ze soukromí...

Až se mi dostane jednou pod ruku... asi se nebudu znát!

Oresta | 06. 09. 2010
on byl holka?:D
sandrine | 06. 09. 2010
1732189569