Kam na dovolenou? Na prefektský post!

Redakce Corvina Declaratio je všude. A stejně tak zmijozelští prefekti. Poslední dobou bylo se stříbrným plechem možné zahlédnout hned několik studentek v úctyhodně krátkém časovém rozmezí. Kde se berou a jak je jejich výběr ovlivněn? Jak dlouhou dobu bude velet další? Rozhodli jsme se trochu nad touto zvláštní situací zamyslet.

Vzhledem k velkému nedostatku času a shodě okolností se nám nepodařilo obdržet komentář zmijozelského vedení, slečny Cerridwen a madam Ked. Proto se pouze zamyslíme nad domněnkami, které skutečně nejsou podloženy argumenty zúčastněných. Ty, jak pevně věříme, brzy k tématu řeknou své v komentářích. Mají tak alespoň příležitost a více času cokoliv přímo vyvrátit nebo potvrdit.

***

Relativně novopečená ředitelka zmijozelské koleje se zhostila svého nejprvnějšího úkolu, výběru vedení, více než zodpovědně. Můžeme bez obav prohlásit, že je držitelkou rychlostního rekordu. Přesné časy změn prefektů naší redakci známy nejsou, v rámci objektivity je nelze tahat z často dosti chatrné paměti kdo ví koho. Zcela jistě však můžeme říct, že bylo na prefektských postech vystřídáno několik jmen ve velmi krátkých intervalech. Konkrétně se mohly naleštěným odznáčkem z čistého stříbra pochlubit studentky Kate Jordon, NaSaŠí Jackson, Kristie SmithováCassandra Aurora Nott. Zástup postačující jiným kolejím často i na několik školních let vedl Zmijozel během pouhých několika dní.

Celá situace vyvolala lehký rozruch. Na hradě jsme přivítali nové béžové přírůstky a dokážeme si představit, že tak rychlé obměny autorit působí nanejvýš zvláštně. Navíc se toto vážně nejeví jako obvykle volené metody, a tak se jistě není čemu divit, že jsme zmatení, překvapení a dožadujeme se nějakého pádného vysvětlení, ač to může být třeba dle někoho věcí týkající se jen a pouze zmijozelské koleje. Dovolujeme si v tomto ohledu ovšem nesouhlasit - funkce prefekta se dotýká nás všech. Jde o nakopávání hříšníků směrem k Hanibalovu jezeru, zjednávání pořádku nejen v koleji, rozhodování ve Studentské radě, příkladné chování přede všemi. Pro nás všechny by měla být hodna respektu a úcty i péčka jiných kolejí.

*

*

Plní tedy tento způsob své účely a jaké to vlastně jsou?

Podle všeho jde o výběr toho nejlepšího; přes prázdniny, kdy post vyžaduje nižší pozornost, mají tedy vybraní možnost předvést, jak by si poté vedli v plnohodnotné verzi funkce - v průběhu školního roku.

Ale stále nám tu vyvstává ta otázka, celkem podnětná, jestli několik vyvolených dokáže v tak krátké době ukázat, co v nich je a jak by si skutečně vedli. Stačí takových pár dní k osvědčení se? Pokud totiž ne, byla by celá záležitost bezpředmětná. Právě proto je to snad předváděno jako taková tichá záležitost zmijozelské koleje, o kterou se vlastně nemusí nikdo starat, ale ať se snažíme, jak se snažíme – do života v hradních zdech to zasahuje a nelze to přehlížet či přecházet bez povšimnutí.

Postu prefekta si jistě všichni vážíme a bereme ho s repektem, nebo by tomu tak alespoň rozhodně být mělo. V každé koleji jsou pouze dva a jejich vybírání bylo vždy velmi pečlivé a mnohokrát bylo zvažováno, než došlo na skutečné „lámání chleba“. A nám, obyčejným smrtelníkům, dával tento fakt jistotu, že nad námi stojí někdo, kdo tam opravdu patří, kdo nedostal do ruky žezlo jen tak. Někdo, v koho můžeme věřit, kdo totiž svým způsobem stojí v našem čele a mezi jeho povinnosti nepatří pouze rozhodování o věcech kolejních, ale také o řešení různorodých problematik, kde může mít hlas prefekta velkou váhu.

Nebo snad jde o nový, poněkud zvrácený, druh zábavy? Mohla by to být nová kolejní soutěž Zmijozelu nebo prostě jen zaplnění přebytečného volného času. Jedním z dohadů je, že se třeba dočkáme strhující reformy, která převratně změní naše životy, ale možná jde o naprostý opak – že si před tímto malým povykem zacpeme uši, zakryjeme oči a „puf“, on ve vší tichosti a nenápadnosti vyčichne – prostě se nic nestane. Těžko hádat, jestli by to zabralo, ale je to u některých jedinců technika oblíbená a často praktikovaná. Nebo se někdo snaží 'jen' zmást veřejnost a trochu si pohrát s již zmiňovanými pravidly, ať už jde o ta psaná či nepsaná – která však občas mohou mít ještě větší důležitost než ta oficiální?

Jak to skutečně je, by jistě zajímalo mnohé z nás; uvidíme, jestli to Zmijozel nechá ve stávajícím stavu, tudíž tajemstvím zapovězeným obyvatelům hradu, kteří nemají to štěstí být součástí zelené koleje, a nebo vyvrátí naše mylné domněnky a poodhalí mysteriózní jádro celé akce. Možná jsme my všichni naprosto vedle a ještě nám vyrazí dech.

Domněnka třetí, poněkud osobnější. Madam Ked propadla zahrádkářské vášni a sází jednoho prefekta za druhým. Mohla také usoudit, že slečna Cerridwen netráví všechen svůj čas na hradě natolik užitečně, jak by bylo vhodné, a proto pověsila své primusce na krk hlídání hned čtyř prefektů. Samozřejmě připadá v úvahu i varianta opačná - na zvládnutí slečny Cerridwen pouhé dvě prefektky ředitelce koleje nestačí.

Možností je mnoho, od delšího pobytu na sluníčku – madam se jak známo v hradních sklepeních příliš často nevyskytuje - až po snahu věnovat koleji více, než mají ostatní. Možná také prefekti krátce po obdržení odznaku zběsile prchají, odhazujíc drahocenný kov v nedozírnou dál, zděšeni tím, co je čeká. Což by časté proměny vysvětlovalo. Pevně věříme, že bude toto tajemství nedočkavé veřejnosti prozrazeno.

*

Pravidla?

Jednání zmijozelského vedení, ať už sleduje jakýkoliv nám neznámý cíl, je obestřeno lehkou rouškou porušování pravidel. Pravda, ne vždy těch psaných. Začneme-li ale u nich, a sice Školního řádu, zarazí nás fakt do očí bijící ze všeho nejvíc. Podle tohoto zákona z nejvyšších schvaluje zvolené prefekty ředitel školy. Je samozřejmě známo, že toto pravidlo dodržováno není a pan ředitel výběru kolejních ředitelů důvěřuje. Avšak čistě teoreticky, umíme si představit, že by mezi své ranní povinnosti zařadil vedle čištění zubů také pravidelné schválení nového prefekta? Jistě ne.

Dále mluví školní řád o povinnostech a účelu prefekta jako takového. Zde nejde mluvit o jakémkoliv porušení řádu, stojí ovšem za úvahu, zda se během pouhých několika desítek hodin svého působení dokáží zmijozelští prefekti skutečně „podílet na udržování stavu koleje“ a dalších činnostech, které se k jejich funkci váží. Jistě ne, jak již bylo řečeno, řídit kolej vyžaduje čas.

Přejděme k závažnějším faktům. Zvolení prefekti se mohou pyšnit výsadou křesla ve Studentské radě. Zcela jistě jde o jednu z nejdůležitějších studentských pravomocí, do sálu rady má přístup vždy jen dvanáct studentů. Nakolik je dobré umožnit přístup i těm, kteří na postech zcela jistě nezůstanou – alespoň pokud skutečně nehodlá Zmijozel zařadit stříbrný odznak mezi putovní předměty – je otázkou. Pochopitelně nemůžeme obviňovat, smíme se však obávat. Exkurze do z dobrých důvodů jindy zapovězených částí hradu nejsou hodny přehlížení. Ponechme stranou důvěryhodnost kohokoliv, jde čistě o nezodpovědné rozdávání vzácných klíčů. Tedy, je, nebo není zodpovědné?

***

Shrnuto a podtrženo, zmijozelské vedení se chová podivně. Mnohdy, možná zdánlivě, v rozporu s pravidly či alespoň osvědčenými postupy. Za jakým cílem, to se nejspíš brzy dozvíme. Proto si pospěšme s předčasnými soudy a kritikou, možná nám je zanedlouho znemožní argumenty.

Na závěr gratulujeme naposled jmenovaným. Doufáme, že až k nim gratulace dorazí, budou ještě prefektkami.




Zalíbil se ti článek? Vyjádři svůj názor v komentářích, to je totiž to, co autor článku ocení nejvíce! přidat komentář


Tiráž Autor: Corvinus Declaratio
Vydáno: 9/2011

Komentáře
Můžete se konečně přestat štvát tolik proti sobě?
Teo | 08. 08. 2011
To se musí oznat, obrázky jsou nejlepší :D
Tydy | 01. 08. 2011
pokud si dobře pamatuju, tak nápad "jé, budem o prázdninách měnit péčka každý týden" naší kolejí prolétl už před pár lety, tehdy jsme ho ale zavrhli s tím, že se přeci jen jedná o degradaci oněch postů a zbytečnou frašku, co akorát mate hrad
recese a provokace ke Zmijozelu nějak patří, ale zrovna tahle se mi dvakrát nezamlouvá :)
článek je napsaný dobře, je to názor, žádné očerňování... a obrázky od Katelyn žeru :D
Ada | 27. 07. 2011
No, to co tady padlo je sice strašně hezké, ale stále nikdo nevyvrátil domněnky v článku. A k čemu jsou domněnky? Přece aby se vyvracely. :D A ano, jak už tady zaznělo, dotázaní se mohou vyjádřit, nikdo jim nebrání a všichni si rádi poslechneme jejich názory na celou věc :)
Linn | 26. 07. 2011
*..., to je jistě chyba.
Morgan | 26. 07. 2011
Ano, času bylo opravdu málo, to je jistě jinak. Jinak jsem se ale - zjevně mylně - domnívala, že nám odpovědi nebyly poskytnuty z toho důvodu, že měla Cerridwen potíže s připojením, což nemohla ovlivnit a nikdo jí to nezazlíval. My jsme pouze usoudili, že vzhledem k tomu, že má být článek jen domněnkou, názorem, zamyšlením... napíše se i tak. Nenabyla jsem dojmu, že bych snad svým neprofesionálním chováním tázanou poškodila, a pokud tomu tak je, tak se vážně omlouvám, protože to rozhodně nebylo schválně.

A ráda bych, Tydy, okomentovala část něčeho, co jsi řekla, "... když někdo někoho nemá rád..." - tohle zaprvé tak úplně nechápu, protože tahle věc nemá být nijak osobní vůči někomu konkrétnímu, a za druhé ti dávám v tomto za pravdu, protože "když někdo někoho nemá rád", vždycky si najde to, co najít chce, že. :)

Morgan | 26. 07. 2011
To je pravda, ale teď je času spousta :)
James | 26. 07. 2011
Na to ale čas být měl, myslím, že byste se tu poté nemuseli tolik hádat.
Ansí | 26. 07. 2011
Madam, když si 3 ze 4 prefektů myslí, že se jejich funkce netýká celého hradu, těžko komunikovat :)
James | 26. 07. 2011
Tydy, co vím já, tak vysvětlení v článku není, protože na to nebyl čas. To se v článku i zmiňuje. A já náhodou ten způsob viděl a nevím co v něm bylo neprofesionálního, kromě toho "za pět minut dvanáct"
James | 26. 07. 2011
To, že studenti chtějí vědět, kdo má odznak a jsou nejistí, když se to někde střídá jako ponožky, je zcela pochopitelné. Najednou nevíte, co se děje a proč. To vyvovlává, přirozeně, otázky. Ten postup mne vcelku překvapuje. Jak tady již zaznělo, když je někdo prefekt, čeká se od něj, že nebude pracovat jen pro kolej, ale také pro celý hrad, dostává se mu úcty a respektu, měl by mít autoritu. Střídat lidi, co budou mít odznak, mi z tohoto důvodu nepřijde jako dobrý nápad. Nicméně do toho nijak hlouběji nevidím. Myslím si ale, že by spolu obě strany měly komunikovat s chladnou hlavou, jinak se k ničemu nedostanou. Na jedné straně tu máme Zmijozel, který chce nějak řešit situaci ve svém vedení, na druhé straně studenty, které toto řešení znejisťuje a cítí potřebu na to upozornit. Kvůli tomu není potřeba se hádat, stačí jen zmírnit tón, nikdo přece na nikoho nechce útočit.
Ansí | 26. 07. 2011
pak jde o neznalost publicistického stylu fejeton a jemu podobných :-)

a tady nejde o zveřejnění "výsledku" P, ale o tom, že se za týden vystřídá 5 lidí, to je rozdíl..potom třeba studentská rada může být rovnou veřejná
Justin | 26. 07. 2011
*časopis dostal (*), kdyby o ně bylo zažádáno normálně
Tydy | 26. 07. 2011
Co tak vím, tak odpovědi by Havraspárský časopis (či spíše konkrétní redaktorka) zeptala normálně. Způsob, jakým se dožadovala odpovědi byl vážně, jak jen to nazvat, neprofesionální? Proto není v článku vysvětlení od Zmijozelu, tak. :) Zmijozel by vysvětlení podal, kdyby o něj bylo napsáno slušným způsobem - alespoň na úrovni psaného článku, s mírnou ironií, fajn.

No a teda rozhodně zastávám to, že do prefektů hradu něco přeci jen je, ale informovat o výsledcích? To už je asi přeci jenom kolejní věc? S tím už zase nesouhlasím, do toho už nikomu nic není. ;)

A ano, článek je psán s mírnou ironií a kdo si to nepřipouští, tak tam tu ironii nevidí. Ale tak co, budiž, když někdo někoho nemá rád, tak jen velice dobrý redaktor dokáže napsat nezaujatý článek. :) Pokud to ovšem nebyl cíl, pak se omlouvám. ;)
Tydy | 26. 07. 2011
Ach to je zase debata... já to tak úplně nechápu... na tom článku není nic urážejícího... Jen je to reakce na věc, která je široké veřejnosti viditelná. Na začátku článku je napsáno, že vzhledem k absenci komentáře ze stran vedení, je to pouze zamyšlení... Ovšem nad některými komentáři pláču. Pár „potrefených“ se ozvalo a kopou okolo sebe jak malé děti.

A co dodat? Tenhle nápad vám nezávidím, naopak vám ho vlídně přeju. :)
Monny | 25. 07. 2011
Nechci se do této diskuze přiliš zapojovat, ale upřímně by mě zajímalo, zda tento "geniální a modré-závistihodný akční plán" už přinesl nějaké zajímavé výsledky? Krom pamětních printscreenů :) Event. kolik salv prefektů se dá ještě očekávat? Tím bude má zvědavost nasycena a zobák zabořím jinde :).
Galton | 25. 07. 2011
prefekti by měli být i svým způsobem diplomati a to tady tak nevypadá a...

holky, zkuste to nevidět jako "havraspárský článek = pomluvy, špína" .. jde o náš vlastní názor na to, že jde o znehodnocení P postu, ale nikde nevidím nějaké obviňování, autor článku pouze žádá vysvětlení a celý článek jen protkal trochou ironie.. ale ten nezaujatý vidí, že jde jen o žert a ne o házení špíny..ačkoliv podle komentářů si ted na ně nahráváte, bohužel..od slečny Ginevry bych také čekal lepší pochopení ;)
Justin | 25. 07. 2011
Mně teda rozhodně článek nepřijde, že by nějak zvlášť na někoho plival. Spíš je z toho místy udělaná taková až trošku protivná ironie, což se některých citlivějších mohlo dontknout... Mně se to taky zrovna dvakrát nelíbí, ale každý má tu hranici a cit pro to nejspíš trošku někde jinde, no... Každopádně souhlasím s tím, že péčka jsou pro hrad, ne JEN pro kolej. Zasedačka je pro kolej, takže když budete šachovat v ní, je to jen vaše věc, prefekt je přece jen o něco víc. Takže nechápu obranu typu "je vám do toho kulový." Já si sice myslím, že na ukázání kvalit tak úplně plech nepotřebujete, ale i když to tedy udělali tímhle poněkud zvláštním způsobem, kterému tak úplně nefandím, tak jim stejně držím palce, aby našli to správné vedení. Mně by to vlastně ani tak extrémně nevadilo, spíš mi teď vyrazily dech některé reakce... I tohle je celkem dobrá "zkouška" ;)
Narcissa | 25. 07. 2011
mě přijde, že si zelené slečny ani nepřečetli článek pořádně...
Ve článku prostě vzniká několik otázek, nikdo nijak výrazně neplive, a rozhodně nikdo neplive na jednotlivce.

Nikdo neříká, že si odznak nezasloužíte. Celé je to spíš o tom, že je ve Zmijozelu změna prefektů v podstatě na denním pořádku a za poslednich 14 dní tam bylo několik lidí (což je fakt, který se prostě nedá popřít).

Studenti Havraspáru pomocí tohoto článku vyjádřili nesouhlas s tímto, protože se jich to také dotýká, ať už přes pravomoce prefektů, tak přes důležitost rozhodování ve Studentské radě a přístupu k celému archivu SR pro tak moc lidí v tak krátkém časovém období.

Proto mi přijde nějaké barvistické napadání zde v komentářích absolutně zbytečné.

Slečno NaSaŠí, můžete mi prosím říct, kde konkrétně ve článku je pošpiněno Vaše jméno? Nebo klidně najděte jiný článek v Corvinu, kde se toto děje. Na to jsem zvědav.

Mimochodem - jako prefekt Zmijozelu bych se spíš zamyslel nad komentářem od Ginevry. Ona tam mluví něco o nefungujících prefektech v komentáři, proto by měl váš vztek jít spíše tím směrem a ne proti Corvinovi, který pouze upozornil na ne úplně běžnou situaci na prefekteském postu.
John | 25. 07. 2011
Suší, my nemáme potřebu za každou cenu po někom plivat, klídek ;)

A rozhodně nás neštve, že jsme na to nepřišli první :D Sice jsme zatím nebyli nikdy v úplně stejné situaci jako vy, kdy máme silnou starou gardu, pak dlooouho dlooouho nic a pak silnou mladší gardu bez zkušeností, takže totožné boty jsme na sobě neměli. Nicméně jsme byli v situaci, kdy na třetího prefekta nebyl nikdo zcela jasný. Možnost zkoušet dlouhou řadu lidí a dávat jim prefekta z testovacího hlediska, aby ukázali, co umí, jsme zavrhli. Přesně z tohoto důvodu - protože prefekt není jen o koleji. Nám je tak nějak jedno, co vaši prefekti dělají v intru koleje. Jde ale o to, že jejich funkce se dotýká celého hradu, tudíž i našich lidí. :)

Když jsme řešili tuto situaci, využili jsme naopak jinou možnost. Prefektský post jsme nechali volný a sledovali, kdo si jak povede, kdo se bude jak snažit, kdo pro to kolik udělá. Nakonec jsme po tomto typu testu vybrali a vybrali jsme dobře. :) Je diskutabilní, nakolik prověření lidí bez odznaku pak odráží kvalitu na odznaku, stejně tak diskutabilní je ale to, co dokáže člověk předvést během jednoho týdne někdy v létě, když odznak skutečně vlastní.

My jsme zvažovali pro a proti, a ačkoliv těch "pro" je v případě skutečného udělení odznaku v rámci koleje víc, v rámci celé školy je více proti a to už je příliš velká váha na to, abychom to ignorovali. :)

Takže ne. Nepíšeme tento článek, protože "nás to nenapadlo jako první". Upřímně - dokud budu já v Havraspáru, naše kolej něco takového nikdy neudělá a nikdy by neudělala. ;)
Larr | 25. 07. 2011
Ehm. :D Prefekti jsou záležitost celého hradu, jinak by se na začátku roku nedávali na hlavní stranu, nebo by nebyli uvedeni ve správě školy. Myslím, že do toho máme co mluvit, protože prefekti nedělají práci jenom pro kolej, ale i pro celý hrad. A opravdu si nemyslím, že je dobré, když půlka Zmijozelu může nakouknout do studentské rady (dobře, přeháním, zatím to byli čtyři lidi, ale kdoví, jak to půjde dál, že?). A Kristie, Nasaší - v podstatě tedy říkáte, že nám vadí, že jsme tohle "geniální" prostřídání prefektů nevymysleli dřív, ano? :D Haha. Možná by spíš bylo fajn, kdybyste nám objasnili důvod,proč se tohle všechno děje.A ne, neříkejte "že do toho nám nic není". Protože je, to si popírat můžete jak chcete, ale nepomůže to. ;)
Linn | 25. 07. 2011
Tak já nevím, jak jinak to říct :D Ten článek je o tom, že nevíme - nevíme - ještě jednou, nevíme! - co jste to vymysleli. Tak jak bychom se tím měli pyšnit? :D Co vás to napadlo dřív? To chceme vědět, třeba pak budeme moct i uznat, že je to dobrý nápad. Ale teď to vypadá záhadně a nepochopitelně, proto se o tom napsal článek.

A ničí jméno se tu nešpiní, už několikrát se řeklo že nejde o to kdo konkrétně na těch postech je.
James | 25. 07. 2011
Já bych se k tomu také chtěla vyjádřit, ale to prostě nemůžu risknout - věřím, že i z tohohle mála, co napíšu, dokážete udělat dlouhej článek, kde pošpiníte mý jméno...

K tomu co říkala Kris -> ano, je to přesně tak. Kdyby to vymyslel někdo z modrých, tak se pyšníte tím, kdovíjak to neni skvělý a jak vy jste skvělí. Ale když na to přijde někdo jiný, tak hned to musíte zdrbnout a pošpinit. Prostě byste se měli smířit s tim, že nás to holt napadlo dřív...
Suši | 25. 07. 2011
A ještě jednou, protože už vidím co mi na to kdo řekne. Nejde přímo o to, kdo konkrétně na postu prefekta je. To má skutečně zajímat jenom kolejní ředitelku která o tom rozhoduje a do jejího rozhodnutí, pokud jde o kvality člověka, nikomu nic není. Jde o to bleskové střídání ve vší tichosti.
James | 25. 07. 2011
P.S.: Prefekt vážně říká, co je vám do toho že jsem prefekt? Trochu tím popírá vlastní autoritu, když prosazuje názor že by se o něj lidi neměli zajímat ;)
James | 25. 07. 2011
Kris, tohle se prostě celé školy týká, ty jako prefektka bys to měla vědět líp než kdo jiný.

A v samotném článku, se říká že o tom nic nevíme, nikdo zmijozelskému vedení nebrání vysvětit to. A ano, MÁ nám co vysvětlovat, ne Corvinu ale celému hradu, protože prefekti prostě nejsou jenom vedení koleje, ale užší vedení celého hradu, vážně bys to měla vědět, když jsi toho byla/jsi/budeš součástí. Nikdo neřekl, že k tomu zmijozel nemá rozumný důvod. Říkáme jenom, že je ten důvod všem neznámý. A vzhledem k tomu, že se tady zatím říká "Nic vám do toho není", vypadá to jako by žádný rozumný důvod nebyl...jestli ano, stačí ho říct.
James | 25. 07. 2011
Divné že o té akci ví všichni aktivní lidi v koleji. Říkalo se to na vývěsce i na večírku, ale dobře, příště ti to řekneme spešl ;)
Kristie | 25. 07. 2011
Možná tomu nebudete veřit, ale já protentokrát stojím na mástě Havraspáru. Mě se to také nelíbí a nehlásím se k tomu a nikdo o takovéto harakiri akci nic neřekl, proč? My na to nemáme právo? Kdyby tady byla možnost dát like, tak ho dám. Děkuji redakci
Hugh Snakers | 25. 07. 2011
Ne, tak to neberu. Ale prostě nechápu proč rýpete, když o tom skoro nic nevíte, víš?
Kristie | 25. 07. 2011
A ještě jedno si neodpustím..
"Kdyby to vymyslel někdo od vás, tak je to kdo ví jak geniální."
Kris, tobě to přijde "geniální", protože to je zmijozelské? A kdyby to bylo v jiné koleji, tak to odsuzuješ? Tohle mě dost zaráží, tenhle přístup. Jsem ráda, že u nás to nefunguje tak, že se mi všechno musí líbit jen proto, že to vymyslel někdo modrý, díky bohu.
Madi | 25. 07. 2011
Jsem zaražena, doteď jsem si myslela, že prefekt je prostě celoškolní autorita, respektovala jsem péčka jiných kolejí, ale asi se pletu, patrně to má fungovat tak, že mám respektovat pouze modrá péčka a na ostatní z vysoka kašlat...
Takže mě má být jedno, kdo mě kope do jezera? Uch, to potěší....
Madi | 25. 07. 2011
Já souhlasím tady se slečnou. Co je vám do toho co my děláme v koleji a koho máme na odznaku? Kdyby to vymyslel někdo od vás, tak je to kdo ví jak geniální. Upřímně by mě zajímalo, jestli vás baví vymýšlet si ne zrovna inteligentní vtipy a "stěry" na tohle téma. ;) Článek je to sice hezký, ale asi bych měla mlčet, že. Takže já si radši budu myslet svoje a nebudu se tu hádat. =)

Jo, taky jsem měla potřebu si "plivnout".
Kristie | 25. 07. 2011
Tákže, kde se konkrétně v článku píše o nefungujících lidech na postu? Mluví se tam o tom, že jich na zmijozelských postech funguje až moc.

Jo, pliveme na ostatní. Já vím, že většina lidí na hogu je zvyklá držet **** a krok, přehlížet úplně všechno a usmívat se na všechny strany. Jo, tyhle lidi to pak štve, když to někdo jiný nedělá.

Poznámku o zobáku si prosím strčte tam, kam uznáte za nejvhodnější. Nevím, proč by se náš časopis neměl zajímat o to, co se na hradě děje. Nebo máte pocit, že vedení jední koleje nemá ostatní koleje co zajímat? Že prefekt má být osoba představená jenom lidem stejné barvy? Že je studentská rada holubník, navíc takový že by vlastně nemělo nikoho zajímat kdo tam může a kdo ne?

Zrovna Vás jsem měl za velice rozumnou, madam, věřte ža jako jednu z mála. Takovému komentáři se opravdu divím.
James | 24. 07. 2011
Je hezký plivat po ostatních, když sami jste měli několikrát nefungující lidi na postu.
A je vidět, že je okurková sezona, když strkáte svůj dlouhý Havraspárský zobák tam, kam nepatří. :). To, že asi stav koleje není ideální, je možné, ale ani to vás neopravňuje k takovým článkům.


Ginevra | 24. 07. 2011
jinej kraj, jinej mrav :D alespoň jim zůstanou pěkné printy s odznakem :D
Monny | 23. 07. 2011
1733246200